Toon posts:

[Slackware 9.1] Mozilla doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb nu slackware 9.1 geinstalleert en in eerste instantie werkte alles prima... Tot ik onder mijn eigen user account ging werken dan. Mozilla start dus gewoon niet onder een andere user dan root, ook krijg ik geen error message, andere browsers die gebruik maken van Mozilla (zoals Epiphany) werken wel, maar die hebben geen scrollbars, ook al zo irri :(.
Verder ik heb wat algemene oplossingen die hier en in google overal geoppert worden geprobeert zoals een beetje met de rechten van mozilla klooien, en de .mozilla dir uit mn home wissen. Niets werkt gewoon :'(.
Nu wou ik maar 1.5 eroverheen installen nu ie toch toevallig uit was, zitten de mozilla ftp servers dichtm, dus zou ik toch graag nog ff dit probleempje met mijn huidige versie :)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:19
Is dat met een package of met make?

Als je de boel zelf compileerd moet je dat onder een user account doen, en dan met su in de console make install uitvoeren.
(of ./configure en make als root met su)

Verwijderd

Topicstarter
bredend schreef op 15 October 2003 @ 23:41:
Is dat met een package of met make?

Als je de boel zelf compileerd moet je dat onder een user account doen, en dan met su in de console make install uitvoeren.
(of ./configure en make als root met su)
Was nog gewoon de versie die bij de installatie van slackware meegeleverd werd :s. Maar ik heb net 1.5 erop gezet en die werkt wel :).

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 23:47:
[...]

Was nog gewoon de versie die bij de installatie van slackware meegeleverd werd :s. Maar ik heb net 1.5 erop gezet en die werkt wel :).
Ik zou wel even de package verwijderen met pkgtool. Al helemaal als mozilla 1.5 nu in de /usr/local tree staat, en de originele 1.4 in de /usr.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:58

Kluus

Gang is alles

smokalot schreef op 16 October 2003 @ 17:10:
[...]

Ik zou wel even de package verwijderen met pkgtool. Al helemaal als mozilla 1.5 nu in de /usr/local tree staat, en de originele 1.4 in de /usr.
Oki, ga ik doen alsk thuis kom, bedankt voor de tip :D.