Hallo allemaal,
ik wil, na alle project doelen te hebben doorgelezen, meedoen aan D2OL.
Dus ik heb de client gedownload (Linux) en geïnstalleerd ging allemaal ok.
Registratie enz ook zonder problemen maar toen ik de eerste candidates op zou halen ging het mis.
Als ik in het status venster kijk zie ik dat hij probeert te connecten naar de statistics service op 67.98.89.132. Dat mislukt en dan krijg ik de fout:
Ik heb geen FAQ ofzo kunnen vinden die hier iets over zegt.
Verder heb ik geen firewall aan op dit moment, maar zit wel achter een 'router' (mijn Alcatel 510).
Weet of ik een poort moet door routeren ofzo?
Ps. Als ik naar 67.98.89.132 surf krijg ik soms 'Connection refused' en soms 'Permission denied'.
ik wil, na alle project doelen te hebben doorgelezen, meedoen aan D2OL.
Dus ik heb de client gedownload (Linux) en geïnstalleerd ging allemaal ok.
Registratie enz ook zonder problemen maar toen ik de eerste candidates op zou halen ging het mis.
Als ik in het status venster kijk zie ik dat hij probeert te connecten naar de statistics service op 67.98.89.132. Dat mislukt en dan krijg ik de fout:
Bij de Task Assignments service is het hetzelfde liedje.Error Requesting statistics update. Error Detail: Communication Error. Unable to locate a server for service: Statistics_Service
Ik heb geen FAQ ofzo kunnen vinden die hier iets over zegt.
Verder heb ik geen firewall aan op dit moment, maar zit wel achter een 'router' (mijn Alcatel 510).
Weet of ik een poort moet door routeren ofzo?
Ps. Als ik naar 67.98.89.132 surf krijg ik soms 'Connection refused' en soms 'Permission denied'.