na de FAQ en search zoveel mogelijk doorgespit te hebben heb ik toch geen oplossing gevonden voor mijn "probleem":
als ik mn svideo kabel in de TV-OUT uitgang steek, krijg ik in het begin bij het opstarten de melding van mn monitor:
frequency out of range:
H31,2 KHz
V50 Hz
en is het beeld klein en niet passend.
pas als win de resolutie verhoogd naar normaal (bij mij 1024*768) is het beeld weer goed en geen klacht van mn monitor meer.
specs:
Athlonxp 1700+
Radeon 9800SE cat3,8
512MB ram
winXP
monitor: 15" TFT (die maakt em door die out of range settings zo klein en niet passend
)
het probleem doet zich dus alleen voor, voordat win geladen is.
en ook alleen met de stekker erin. stekker eruit > geen foutmelding.
maar ik heb uiteraard geen zin iedere keer als ik de BIOS in wil die stekker eruit te trekken. moet beter kunnen imo
verder geen problemen met GFX en/of TV-out
iemand een idee???
als ik mn svideo kabel in de TV-OUT uitgang steek, krijg ik in het begin bij het opstarten de melding van mn monitor:
frequency out of range:
H31,2 KHz
V50 Hz
en is het beeld klein en niet passend.
pas als win de resolutie verhoogd naar normaal (bij mij 1024*768) is het beeld weer goed en geen klacht van mn monitor meer.
specs:
Athlonxp 1700+
Radeon 9800SE cat3,8
512MB ram
winXP
monitor: 15" TFT (die maakt em door die out of range settings zo klein en niet passend
het probleem doet zich dus alleen voor, voordat win geladen is.
en ook alleen met de stekker erin. stekker eruit > geen foutmelding.
maar ik heb uiteraard geen zin iedere keer als ik de BIOS in wil die stekker eruit te trekken. moet beter kunnen imo
verder geen problemen met GFX en/of TV-out
iemand een idee???
[ Voor 7% gewijzigd door Puppetmaster op 15-10-2003 21:38 ]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...