Toon posts:

Aliens vs predator 2 wil niet online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb aliens vs predator 2 (orgineel) al een tijdeje en die deed het toen ik nog over de telefoon internette perfect online maar nu ik kabel heb lukt het niet meer terwijl een maat van me het wel kan spelen. als ik op een server klik dan gaat hij laden maar na een tijdje komt er te staan could'n connect to server.
weet iemand waarom dit gebeurd ik heb alle updates enz.
Pleeeezzzzz help.
Stainless :|

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
gebruik je toevallig een router?

TheS4ndm4n#1919

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

Topicstarter
nee ik gebruik geen router. maar de maat van me wel en daar doet hij het wel??

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nog steeds nie kan iemand me helpen???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
• Heb je een firewall aanstaan?
• Wat draai je allemaal? Als je Windows XP hebt kan het bijvoorbeeld zijn dat de standaard firewall ingeschakeld staat
• Heb je eens andere servers geprobeerd? Laat die vriend bijvoorbeeld eens hosten en probeer daarheen te connecten
• Kan je zelf wel een server hosten?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon 98 en wolfenstein doet het prima online ik heb kaspersky antivirus op de pc en ik heb ale servers wel eens geprobeerd maar het lukt niet
ik kan wel hosten maar er komt niemand. ik kan ook niet bij hem op de host komen.
ik snap er zelf niets van kan iemand me helpen???

Verwijderd

Topicstarter
iemand??????

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 15:39
Ga naar start, alle programma's, Fox Interactive, Sierra update. Hij begint meteen de laatste patches te downloaden. Nu moet het lukken. (als je FW niks blokt)

btw: je gebruikt toch niet dezelfde cd-key als die maat van je he? Dan gaat het natuurlijk niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een orginele cd key en ik heb ook vershillende andere geprobeerd ik heb alle updates ook maar het lukt niet er staat ook niet bij waarom niet er staat gewoon: unable to join multiplayer game..
snapt iemand er wat van?? ( zit er een ingebouwde firewall in kaspersky antivirus???)

Verwijderd

Topicstarter
help??

Verwijderd

het kan zijn dat jij een server wil joinen die bepaalde mods draait die jij niet geinstalleerd hebt, dan krijg je ook die melding.

Heb je trouwens al eens geprobeert om de game compleet opnieuw (in een andere directory) te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
niet in een andere map maar ik heb de computer laats wel een keer geformmateerd dus dacht ik dat dat zal helpen maar het is nog steeds hetzelfde verhaal ??? zal het helpen als ik hem in een andere map installeer ??? :? :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net geprobeerd als server te gaan met die maat van me, het ging wel maar hij zie dat hij lag of zo had. maar ik snap het niet hij heeft dezelfde internet profider als mij en hij kan het wel??

heeft iemand een keer zo iets gehad of weet een oplossing.
ik heb echt hulp nodig!!!

:'( en als je een oplossing weet _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

lag kun je soms niet voorkomen, het kan zijn dat het op het moment dat jouw maat connect het flink druk op het netwerk van je provider is, dan kunnen uiteraard de pingtijden stijgen en krijg je dus bijna altijd lag. Probeer eens te spelen op een tijdstip dat het rustig is, bijv. op een door de weekse dag in de morgen / middag.

Ik neem aan dat je filesharing proggies enzo uit hebt staan tijdens het spelen?

Verwijderd

Topicstarter
nou ik geef het op niets werkt!!! :X
Pagina: 1