Toon posts:

VPN verbinding lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb een abonnement Casema Cable Premium met Eurodosis Modem van Motora. Danaar komt een Sitecom DC-202 Router naar mijn Pc. Ik kan wel naar Internet en zo gaan. Maar niet naar mijn vriend naar Duitsland met VPN Verbinding. Wat moet ik doen?

Mvgr, JetLi

Verwijderd

Wat je moet doen? Je moet open kaart spelen. Denk je dat wij je zo kunnen vertellen wat er precies mis is :?

[list]
• Welke instellingen héb je al?
• Wat werkt er niet aan deze setup?
• Hoe wíl je het überhaupt voor elkaar krijgen? Welk protocol, welke apparatuur/software aan de andere kant?
• ...

Echt, je komt toch ook niet bij de kapper met enkel de mededeling dat je je haar geknipt wilt hebben?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een L2TP verbinding met Casema Cable Premium. Als ik een nieuwe verbinding maak, lukt het niet.

Instelling voor VPN naar mijn Vriend in Duitsland. hij heeft PPTP Verbinding.

als ik verbinding maak, gaat het alleen tot gebruikersnaam en Password. dan komt een foutmelding 721

Verwijderd

Heb je dit al eens gelezen: http://www.dslreports.com...568950~root=vpn~mode=flat?

Volgens verschillende mensen zou het probleem aan zijn kant moeten zitten. Check bijvoorbeeld of je permissies hebt, en of hij je een goed IP-adres toewijst.

En lees eens wat meer uit deze lijst, ik krijg het idee dat je dat niet zo goed gedaan hebt:
[google=vpn windows xp error 721]