Toon posts:

megadrive tft monitor???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo jullie allen,

het klinkt misschien raar, maar bij de GAMMA, ja de gamma doe-het-zelf zaak hebben ze nu 15" tft schermen van megadrive type:JF1501 (voor €189,00).
Nu wilde ik vragen of er al mensen waren die hier ervaring mee hebben of mij er iets meer over kunen vertellen.
Is deze geschikt voor spellen. Dit omdat ik hoor dat de meeste goedkope tft schermen erg traag zijn en zo een traag sleep effect krijg.

www.megadrive.nl

alvast bedankt voor jullie reactie

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zie de response time er niet bij staan, en dat is toch wel erg belangrijk voor games moet igg >25 zijn

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06
De "zichthoeken" zoals zij die noemen vind ik wat weinig vergeleken met meer bekendere modellen en er staat ook nog niet eens een reactietijd bij.

Maar volgens mij had je deze vraag beter in TFT-Gamen - The 7th Episode kunnen stellen.
In de search staan er ook wat topics over megadrive.
http://search.gathering.t...D=8&data%5Bsearch%5D=Zoek

[ Voor 43% gewijzigd door NitroX infinity op 15-10-2003 19:39 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Na wat ik ergens begrepen had (deze aanbieding was enkele maanden geleden ook) was dat zelfs de mensen die daar bij mega drive werkte het niet wisten.

Uiteindelijk kwam het uit op een respons rate van 40 ofzo. Maar helemaal zeker weet ik het niet ;)

In ieder geval, niet veel geld als je een leuk tftje wilt hebben voor je paps office werk :P Game kan je vergeten.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 22:21

amahusu

taking over the world!

Ik zou niet teveel verwachten van een tft scherm van 189,00 euro :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
PilatuS schreef op 15 October 2003 @ 19:35:
ik zie de response time er niet bij staan, en dat is toch wel erg belangrijk voor games moet igg >25 zijn
Ik neem aan dat je <25 bedoeld :X

:P

Verwijderd

Topicstarter
ik hoopte toch iets meer te weten te komen over de reactie tijd.... ik ga nog f snuffelen. Als iemand het weet ....meld het ff.

thanks

Verwijderd

Topicstarter
als hij 20ms is dan ben ik al tevreden.........

ik ben druk aan het zoeken in TFT gamen- the 7th episode

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie TFT-Gamen - The 7th Episode, en evt het Aldi/LIDL aanbiedingen topic in AV :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.