[Opera 7.21]Start niet

Pagina: 1
Acties:

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 22:30
Ik heb 2 dagen geleden opera 7.21 gedownload, maar na het bekijken van een bekende bittorent site (volgens mij is niet de bedoeling dat ik de link hier neerzet) liep opera vast. Met moeite kon ik opera gesloten kregen, maar sindsdien start opera helemaal niet meer op.

Als ik op opera.exe klik krijg ik helemaal niks (ook geen splash screen), Windows taskmanager laat vervolgens wel opera.exe zien in processes, maar end process werkt niet en de process is met geen mogelijkheid te sluiten. Windows vervolgens afsluiten (start -> shutdown) en log out werkt ook niet of heeeeeel traag (langer dan 10 min wachten) en moet ik de computer dus resetten. De process wil dus echt helemaal niet sluiten.

een uninstall en vervolgens de opera dir en de registry uitpluizen op opera en deze keys verwijderen en daarna opera starten heeft ook geen zin. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen en ik heb echt niks vreemds gedaan geloof ik :'(

Ik heb trouwens Windows XP professional.

• Shagura
Hij werkt nog steeds niet :'(

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Hu9o

Schokkend

Je zou toch zeggen dat als er niks meer in het register staat het zou moeten werken met een clean install van opera.

Heb je misschien toch nog iets in het register laten staan?? Dat is eigleijk waar ik aan moet denken.

Anders sorry.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:03

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

leeg je disk cache eens , en kijk daarna of het gaat .

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Shagura
RZB schreef op 16 October 2003 @ 22:25:
leeg je disk cache eens , en kijk daarna of het gaat .
Welke cache bedoel precies :?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
zou ik even http://my.opera.com/forum...display.php?s=&forumid=72 daar proberen. (nederlands/vlaams deel van het opera support forum)

Human Bobby

Pagina: 1