OK, het zit dus zo. Ik krijg vanmiddag een SMS'je van mijn vriendin met de tekst dat ze hoopte dat ze niet boos op me hoefde te worden, en of ik in haar mailbox had lopen rotzooien. Ik dacht echt van:
, en belde haar. Nu blijkt dat een mapje met voor haar nogal persoonlijke mailtjes ineens verdwenen is. Het mapje stond zondag nog in haar Hotmail en is nu ineens weg. Nu heb ik wel gehoord dat Hotmail af en toe mail verwijderd, maar haar postbus was niet eens te vol (stond dacht ik op 60% oid) en de mailtje waren wel vrij oud, maargoed, er staat ook nog genoeg mail in dat nog veel ouder is. Ik ben de enige verder die haar wachtwoord weet, dus alles wijst naar mij. Maar ik weet dus echt helemaal van niks. Ze gelooft me gelukkig wel, maar toch blijft het klote voor haar. Nu weet ik ook dat Hotmail niet echt superveilig is, maar hoe kunnen zulke dingen nou toch gebeuren? En het belangrijkste, is die mail nog terug te halen op de één of andere manier?
Redelijk kansloos allemaal. Je kan proberen Hotmail een email te sturen en misschien kunnen zij je helpen. Maar zoals ik al zei: redelijk kansloos.
Geen dingen bij Hotmail 'bewaren' die je niet kwijt wil, is een goede tip. Komt voor je vriendin te laat natuurlijk, helaas.
Geen dingen bij Hotmail 'bewaren' die je niet kwijt wil, is een goede tip. Komt voor je vriendin te laat natuurlijk, helaas.
Nou, ik heb Hotmail toch maar een mail gestuurd, en nu maar hopen dat ze er iets mee gaan doen. Zou het echt heel erg lullig voor haar vinden als ze die mail echt kwijt zou zijn. En we hebben nog niet zo lang, maar ik ga haar wel meer leren over computers (want kom op nou, je neemt toch geen Hotmail adres voor echt belangrijke mail?)
Dus dat leer ik haar nog wel
Bij Verzonden berichten staat bovenaan 'Berichten die ouder zijn dan 30 dagen worden automatisch uit deze map verwijderd' maar dat zal het wel niet zijn