Toon posts:

[IE6] http:// moet voor elke url getypt worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

IE6 / Windows XP

Voor elke URL die ik type in mijn internet explorer moet ik http:// zetten. type ik bijvoorbeeld alleen www.tweakers.net dan gaat dat niet goed. De pagina wordt niet gevonden, en internet explorer gaat naar de zoekpagina. Dit is bij elke website zo. http://www.tweakers.net werkt wel.

Heb al bij microsoft gezocht, en ook hier op GoT maar kan het niet vinden :-(

Weet iemand de oplossing??

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Naar welke zoekpagina wordt je geredirect? Misschien is daar wat mee te verklaren, ik weet niet, maar misschien wil adaware of spybot helpen.

E-Developing

Verwijderd

Ooh das zo irritant ;) . Hmm , als je nou de install cd van je windows pakt en je doet programma's toevoegen verwijderen, haal dan eerst ff alle zooi van IE 6 weg. restart en zet ze er weer op en restart, lukt dat :) ?

Of anders winodws opnieuw installen, wel en paar backup cdtjes maken

of anders een alternatieve explorer dwonloaden zoals Netscape ofzo :)

SUC6!

edit: trouwens, voor als je die irritante zoekmachines/reclame zooi oftewel spyware: adaware krijgt die spyware eraf... erover gooien...scannen...Klaar! :)

ohja wel ff verwijderen. :)

adaware kan je wel op google vinden ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 19:22 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 19:19:
Ooh das zo irritant ;) . Hmm , als je nou de install cd van je windows pakt en je doet programma's toevoegen verwijderen, haal dan eerst ff alle zooi van IE 6 weg. restart en zet ze er weer op en restart, lukt dat :) ?
Nee, dat werkt niet, omdat als je dat al zelf geprobeerd zou hebben, je ook wel opgevallen was dat je daarmee alleen de shortcuts uit je Start Menu en quicklaunch e.d. weghaalt, maar NIET de bestanden en Program Files directories.

een NON-oplossing dus.
Of anders winodws opnieuw installen, wel en paar backup cdtjes maken
Welja, maak het nog gekker 8)7
of anders een alternatieve explorer dwonloaden zoals Netscape ofzo :)
firebird dan liever, aangezien Netscape niet meer bestaat (als zodanig).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:56

Sherlock

No Shit

Hmm, dit is wel een instelling geloof, op mijn vorige werk moest dat ook altijd, omdat ze anders bang waren dat je te veel achter het internet zat 8)7

Welke instelling dat is weet ik echter niet, omdat ik ook maar een gebruiker was. (was trouwens wel win2000)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal geen echte oplossingen. En nee ik ga ook niet zomaar windows installeren. Het is net of Explorer een registry key kwijt is ofzo?

zoekpagina is gewoon de microsoft zoekpagina.. de standaard dus.
Pagina: 1