Toon posts:

NTFS 120 gb tik tak tak tak tik tak tak tak? :s

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
8)7
heb een extreem raar probleem en wil weten hoe ik indexering uit kan zetten want dat heeft elke keer fouten met de hardisk check

Verwijderd

Beetje vaag... wat is je probleem nou? :?

En die topic titel :X

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hij zal binnekort wel kapot gaan dan, bereid je maar vast voor

Succes dermee :+

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een tikkende harde schijf is het begin van het einde.

Ik zou als de donder gaan backuppen!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 18:24:
8)7
heb een extreem raar probleem en wil weten hoe ik indexering uit kan zetten want dat heeft elke keer fouten met de hardisk check
futar0,

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen die wat eisen stellen aan je topic. Het belangrijkste uit deze richtlijnen zijn dat je een duidelijke probleemomschrijving hebt, en dat je zelf wat initiatief toont.

Je probleemomschrijving is niet aanwezig, maar ervan uitgaande dat je topictitel je probleem omschrijft ( :? ), lijkt het er bijna op dat je harddisk een tikkend geluid maakt als je iets doet. Zoals je misschien snapt is het niet zo handig als mensen moeten gaan raden waar je probleem over gaat ;)

Ik sluit je topic hierdoor ook - lees de volgende informatie eens rustig door:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Over je probleem - maak zoals hier al gezegd is, een backup, en lees deze FAQ eens door:
Mijn HDD maakt tickende geluiden

Success :)

edit:
F_J_K :w :+

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 15-10-2003 18:51 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je belangrijkste vraag is volgens mij niet hoe indexering uit te zetten want ten eerste zeg je niet voor welk OS en ten sweede staat dat gewoon in de handleiding: eigenschappen schijf + google: [google=disable windows indexing]: http://www.techaholic.net/support/xp-indexing.html + "In Control Panel. Select Add / Remove Programs. Select Add / Remove Windows Components. Uncheck the Indexing Service" - en google en F1 zijn natuurlijk zaken die elke tweaker langs loopt voor een vraag wordt gesteld ;)

Wel is je vraag wat met die HDD te doen, vragen daar over horen in principe in Opslagmedia & I/O Controllers, maar daar staat een heel stuk over in de FAQ aldaar: Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot? --> Wat is er mis met mijn HDD? HDD geluiden.. :Y)

edit:

Hoi ele, en *knip * de dubbele uitleg :P

En welkom op GoT! :)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 15-10-2003 18:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.