[Frontpage] Waar te koop als OEM pakket?

Pagina: 1
Acties:

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Topicstarter
Ik ben dus van plan Frontpage te kopen. (geen flames please, voor mij is het het beste programma ooit) Aangezien ik er ook min of meer intensief gebruik van maak wilde ik deze software wel legaal kopen.

Nu heb ik natuurlijk de mogelijkheid om deze software als Retail pakket te kopen, het kost dan ongeveer EUR 210,-. Aangezien ik dit toch wel een beetje veel vind en toch van plan ben een nieuwe computer te kopen dacht ik eraan om dit met elkaar te combineren. Ik ben dus op zoek naar een OEM versie van dit programma.

Het probleem is echter dat zowel de Microsoft site als ook google hier geen goed antwoord op kunnen geven. Dus vandaar deze vraag aan jullie…

Verwijderd

[RafEdit] www.tweakers.net

:)

kun je gewoon ff retail versie downen.

:)

Mod-break:

Check jij je e-mail zodadelijk eens :)

[ Voor 78% gewijzigd door Rafe op 15-10-2003 19:01 ]

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

als je toevallig student bent van bepaalde universiteiten/hogescholen, kun je hier redelijk goedkoop software krijgen; www.surfspot.nl
als UUstudent betaal ik 17.50 voor frontpage 2002
De toevoeging SL houdt in dat het om een product gaat dat bedoeld is voor thuisgebruik door studenten en medewerkers. SL is een afkorting van Studentenlicentie.
Let op! Voor het installeren van deze software is een Product Key nodig, deze zit in het pakket. Hiermee is de software maar op 1 werkplek te installeren.
bij frontpage 2000 staat die SL er trouwens niet bij, maar goed, het aanbod en de prijzen verschillen per instelling.
Hier kun je, als je student of medewerker van een aangesloten instelling bent, tegen de laagste prijzen software en andere ICT-producten voor thuisgebruik bestellen. Tevens kunnen via SURFSPOT.NL Gold instellingen hier ook ICT-producten voor instellingsgebruik bestellen.

SURFSPOT.NL is een niet-commercieel initiatief en heeft als doel het zo goedkoop mogelijk aanbieden van software en ICT-producten aan studenten en medewerkers in het hoger onderwijs. Momenteel worden er producten van aanbieders zoals Borland, Broco (Jasc), Macromedia (TMS), Microsoft en SPSS aangeboden.

Verwijderd

of iemand kennen die student is. klopt idd ik kan bijv windows xp prof ook voor 15 euro krijgen dan zal frontpage ook wel zoiets kosten. trouwens als je het veel gebruikt kun je het ook wel niet legaal kopen. microsoft is ook een vuile organisatie die al te veel winst heeft gemaakt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 18:12:
of iemand kennen die student is.
dat mag dus niet, en de TS wou nou net legale software...

• MF
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Topicstarter
Juist, ben op zoek naar een LEGALE versie. En helaas ben ik ook geen student meer dus die vlieger gaat niet op. Ben dus ook best bereid hier geld voor neer te leggen.

• Metzie
  • Laatst online: 04-09 16:41

Metzie

Nyaano !

Ik heb even gezocht bij onze distributeur, maar er is alleen een retail en een upgrade versie van frontpage 2002. Microsoft levert geen OEM versie van frontpage.

Zie ook: http://www.microsoft.com/frontpage/howtobuy/default.htm

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 18:12:
of iemand kennen die student is. klopt idd ik kan bijv windows xp prof ook voor 15 euro krijgen dan zal frontpage ook wel zoiets kosten. trouwens als je het veel gebruikt kun je het ook wel niet legaal kopen. microsoft is ook een vuile organisatie die al te veel winst heeft gemaakt.
offtopic:
En Moberg kan ook wel wat minder verdienen maar ga je dan jatten bij AH :?
Oftewel: laten we dit soort zaken er maar buiten laten, voegt niets toe aan de oorspronkelijke vraag en minder legale zaken zijn niet iets om op GoT te bespreken.

Semi-ontopic: als toch ergens OEM: je wilt dus ook de PC er dan meteen kopen? Volgens mij kan je dan beter een goedkope PC kopen, dan maakt het retail prijsje van Frontpage misschien niet eens zo veel uit. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaad. [google=frontpage oem site:.nl] lijkt ook niets te geven eigenlijk :/

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 15-10-2003 18:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1