[Call of Duty Demo 2]Extreem traag

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik krijg 0.1 fps bij het intro filmpje, en het duurt 3 seconden voordat de muiscursor in het menu op een beweging van de muis reageert. Geluid loopt wel prima op snelheid zonder hakkelen.

Athlon 2100
256 DDR
Geforce 4
Detonator 44.03
DX 9.0b

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je dit alleen bij het introfilmpje of bij het hele spel? En wat voor Geforce 4 heb je? Want er is nogal een verschil tussen de MX420 en de Ti4600 :)

The devil is in the details.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
MaRc0 schreef op 15 October 2003 @ 17:46:
Heb je dit alleen bij het introfilmpje of bij het hele spel? En wat voor Geforce 4 heb je? Want er is nogal een verschil tussen de MX420 en de Ti4600 :)
Ingame heb ik niet geprobeerd omdat het een hell is om de cursor te verplaatsen. Ik heb een Geforce 4 TI 4200.

De eerste Call of Duty demo liep prima

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik heb opnieuw de Detonators geinstalleerd, maar dat helpt niks.
Het lijkt me een driver conflict ofzo, want ookal gaat het beeld traag, het geluid loopt vloeiend en er is haast geen swapping of processor activity.

Is er niemand die iets dergelijks heeft?

Verwijderd

Andere spellen doen het wel goed? Had je de oude driver eerst wel goed verwijdert? Heb je ook alle achtergrond programma's disabled?

Ik heb dit wel gehad met Mohaa, ook 0.1 frame per seconde in het menu en game. Bij mij was de oplossing oudere drivers installeren.