Toon posts:

VIA 4-in-1 driver probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag lui!
Ik installeerde toennet de nieuwe VIA 4-in-1 drivers (4.25a als ik me nie vergis), maar vervolgens zijn de textures in de eerste en de beste game die ik opstart (Project IGI) helemaal verrot. Nu heb ik weer de snel de drivers geinstalleerd die op de Abit-cd staan (4.23), maar het is nog steeds hetzelfde :?
Wie weet wat er mis is? Voor de rest heb ik helemaal niks veranderd, geen andere instellingen of iets.
Bij de setup van de VIA-drivers heb ik alles geinstalleerd, dus de atapi, irq, en al die andere shit.
Iemand ook dit probleem gehad? Wat moet ik er aan doen om weer de normale textures te krijgen? De gebouwen zijn nu helemaal naar de harrie:(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ken het probleem niet, maar als je die oudere versie opnieuw hebt geinstalleerd, heb je dan ook alle oude drivers over de nieuwe heengeschreven (file is older than current file... overwrite? EN DAN DUS OVERAL opgegeven dat de nieuwe moesten worden vervangen door de oude????)
Misschien dat je hier verder mee komt

Verwijderd

Topicstarter
Eh.........nou dat vraagt 'ie niet eens!
Die oudere drivers (4.23) installeren gaat zonder meer, dus volgens schrijft hij ze helemaal niet over!
Maar wel elke keer als ik na de installatie opnieuw opstart krijg je een hele rits van nieuw hardware die herkend wordt (VIA Tech power management controller en allemaal van die dingen)

:?:?

Beetje raar......

Verwijderd

Topicstarter
Maar misschien helpt het als ik eerst de 'VIA AGP4x/133 setup' verwijder bij software??
Of heeft dat er niks mee te maken??

Mijn 3DMARK2000 score is trouwens ook een dikke 100 punten lager nu ineens.....

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Door die setup.exe van het "nieuwe" setje drivers dubbel te klikken, kun je op een gegeven moment ergens op het 2e schermpje kiezen voor uninstall .....

Ziet er geloof ik zo ongeveer uit:

* ......turbo mode
* ......normal mode
* ......uninstall

Succes

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Verwijderd

Topicstarter
Ow wacht ja, dat heb ik wel voorbij zien komen!!
En dan natuurlijk gewoon alles uninstallen en daarna een nieuwe install van de ouwe eroverheen :):):)

Ga ik gelijk proberen!
Pagina: 1