Ik heb het probleem dat als je aflogt in Windows 2000 dat dan de geschiedenis van de browser gewist wordt. Bij Extra-->Internet Opties staat ingesteld dat de geschiedenis pas na 20 dagen geleegd wordt. Als dezelfde gebruiker inlogt op een NT 4 wkst Sp6a IE5.00 NL werkt het wel na afloggen en weer aanloggen. Logt hij daarna dus in op een Win2k pro Sp4 IE6 NL, klikt hij op een paar links en logt hij dan uit en weer in, zijn die visited links weg.
Er staat me bij dat daar een reg key voor was, (anders dan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Url History - DaysToKeep - waarde 0x14 (20) ) maar ik kan het nergens vinden (Google, support@microsoft,GoT)
ik kan alleen maar vinden hoe je het niet bij kan houden, maar geen van deze oplossingen is gebruikt zeg maar :-)
Er staat me bij dat daar een reg key voor was, (anders dan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Url History - DaysToKeep - waarde 0x14 (20) ) maar ik kan het nergens vinden (Google, support@microsoft,GoT)
ik kan alleen maar vinden hoe je het niet bij kan houden, maar geen van deze oplossingen is gebruikt zeg maar :-)