Hoe kan dat? Voor level 9 heb je aan 204 spies genoeg, dus voor level 8 is dat 408 spies. Dan heb je dus CA 130.000. Jij heb 416 en een CA van 106.000.Adm.Spock schreef op 17 October 2003 @ 11:28:
Ik heb nu net ook ff wat schade aangericht bij het dievengilde
EN dat kan makkelijk met level 8 en 416 spionnetjes (CA 106,496)
dat was ik me dus ook net aan het afvragen.
maar van de andere kant, ik heb met 250 spies 64,000CA
dus dat tlelt ook niet uit............
maar van de andere kant, ik heb met 250 spies 64,000CA
dus dat tlelt ook niet uit............
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
fout.Bar_en_boos schreef op 17 oktober 2003 @ 12:04:
[...]
Hoe kan dat? Voor level 9 heb je aan 204 spies genoeg, dus voor level 8 is dat 408 spies. Dan heb je dus CA 130.000. Jij heb 416 en een CA van 106.000.
508 spies @ level 8 is 130k
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
@Marinho:
Mondi2 HAD 16 excaliburs, als je wil kan je nog een keer alngs zijn schatkistje wandelen dus...
@Bar:
een lvl 8 spy is 256 CA, dus kom je idd aan 508 spies (= een CA van 130.048)
Mondi2 HAD 16 excaliburs, als je wil kan je nog een keer alngs zijn schatkistje wandelen dus...
@Bar:
een lvl 8 spy is 256 CA, dus kom je idd aan 508 spies (= een CA van 130.048)
Voor de snelle mensen, hij heeft bijna 300k aan gold en 41800 aan defend (nu dus wel
) heb hem voor 300k aan defend beroofd en toen mocht ik niet meer, heb niet genoeg geld voor extra attack wapens dus zodoende.
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1128357
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1128357
[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 17-10-2003 12:42 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
Helaas, is nog maar 96K in postvakje 
[edit]
OEWWWWWWW, bijna....
Strike Action 27,270 Ranked #76,241
Defensive Action 994,500 Ranked #3,454
Covert Action 130,048 Ranked #2,290
[edit]
OEWWWWWWW, bijna....
Strike Action 27,270 Ranked #76,241
Defensive Action 994,500 Ranked #3,454
Covert Action 130,048 Ranked #2,290
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 12:46 ]
HEEEEEEEEEEEE
STOP met KLIKKEN op mijn LINK, dat mag weer wanneer ik teug ben, nu halen jullie mijn tacktiek om de zeep....
dus aub stop met klikken totdat ik er weer om vraag
STOP met KLIKKEN op mijn LINK, dat mag weer wanneer ik teug ben, nu halen jullie mijn tacktiek om de zeep....
klikken we es een keer is het nog niet goedRonaldMade schreef op 17 October 2003 @ 12:58:
HEEEEEEEEEEEE
ik mag over 1,5 uur op jou klikken moet ik nou wel of nie klikken?
ik ga op vakantie dus wil het geld per turn zo laag mogelijk houden...Acidrain schreef op 17 oktober 2003 @ 13:05:
[...]
klikken we es een keer is het nog niet goed![]()
ik mag over 1,5 uur op jou klikken moet ik nou wel of nie klikken?
dus niet klikken aub
Nou, ik prepare op een aanval vandaag rond 8 uur. Ik ga tot die tijd geen sabo acties meer uitvoeren.
Cya later till 8
Cya later till 8
Verwijderd
Dit visvoer genoeg?:cardinal808 schreef op 17 October 2003 @ 10:10:
[...]
hoop spy gebabbel[/code]
ik hou gewoon van dit soort wraak acties. zijn defense is weg, heb alleen nog niet een hoge anvaalskracht, maar ach anderen kunnen hem in visvoer veranderen
edit:
lay-out verneuking aangepast
1 minute ago diablokicks 102,973 Gold stolen 15 1 0 7,175 552,424 details
1 minute ago diablokicks 10,714 Gold stolen 1 0 0 5,908 573,142 details
ik ga nu trouwens even m'n klikronde afmaken.. had ik vanochtend niet genoeg tijd voor...
Dan ook nog even mijn stats:
Strike Action 703,998 Ranked #7,666
Defensive Action 308,369 Ranked #21,184
Covert Action 6,400 Ranked #12,475
Schiet al redelijk op met de spionnen business
Zo, m'n klikronde zit erop.. Iedereehn heeft er weer eentje bij gehad vandaag...
Kan de lijst van vakantiegangers niet bij de recruit lijst gezet worden, en of diemensen wel of niet willen dat we klikken?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 13:59 ]
Verwijderd
ben op dit moment geduldig aan het sparen om mijn SA weer wat om hoog te halen. Hoop over een uurtje of 2 weer een flaming arrow te kunnen kopen
Verwijderd
Hmmm, mijn klikmogelijkheden liggegn nogal wijdverspreidt: de eerste mag over 11 uur, de laatste over 23 uur 
En over de vraagtekens bij mijn vakantieduur: ik ga volgende week vrijdag weg, en kom de vrijdag erop (of zaterdag) weer terug, dus ben er een week uit...
En over de vraagtekens bij mijn vakantieduur: ik ga volgende week vrijdag weg, en kom de vrijdag erop (of zaterdag) weer terug, dus ben er een week uit...
Verwijderd
ik heb besloten om maar weer me mannetjes te trainen..
dat kost momenteel even het meeste..
Trained Attack Soldiers 100
Trained Attack Mercenaries 64
Trained Defense Soldiers 200
Trained Defense Mercenaries 26
Untrained Soldiers 459
nog 459 tegaan..
als iemand nog een keer mn account verneukt dandoe ik koc weg
dat kost momenteel even het meeste..
Trained Attack Soldiers 100
Trained Attack Mercenaries 64
Trained Defense Soldiers 200
Trained Defense Mercenaries 26
Untrained Soldiers 459
nog 459 tegaan..
als iemand nog een keer mn account verneukt dandoe ik koc weg
en ik stap zondagochtend in het vliegtuig en ben vrijdag (laat) weer terug. 6 dagen kan ik niet klikken, en zal mijn leger waarschijnlijk regelmatig aangevallen worden.... zonder dat ik er iets aan kan doen
yep, hij is nou wel helemaal afgeslacht, zal ook nooit meer zo snel aanvallen denk ik, want tegen de tijd dat hij zijn leger heeft opgebouwd, dan kom ik weer eens langsVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 13:36:
[...]
Dit visvoer genoeg?:
1 minute ago diablokicks 102,973 Gold stolen 15 1 0 7,175 552,424 details
1 minute ago diablokicks 10,714 Gold stolen 1 0 0 5,908 573,142 details
Ja, dat zou wel makkelijk zijn. Sommigen willen dus dat er niet geklikt wordt in hun afwezigheid. Anderen weer wel. Wie wat wil verdwijnt nogal snel uit mijn geheugen.Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 13:36:
Kan de lijst van vakantiegangers niet bij de recruit lijst gezet worden, en of diemensen wel of niet willen dat we klikken?
Ik pleit voor de mogelijkheid om in een extra invoerveld bij het inlogscherm iets te kunnen intypen wat in een kolom in de recruiterslijst wordt geplaatst. Vakanties, niet klikken etc. Dus alleen iets belangrijks wat met het klikken te maken heeft.
Mijn spies verveelden zich en hadden een leuk slachtoffer gevonden:
Your Chief of Intelligence dispatches 14 spies to attempt to sabotage 10 of Gobri's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Gobri's armory undetected, and destroy every single Dragonskin of the 10 found in Gobri's armory. Your spies all return safely to your camp.
Vervolgens wil ik aanvallen, check zijn gold nog eens en zie dat van de 200k nog 9k over is.
Is de tweede keer al dat iemand anders het geld onder mijn neus vandaan jat.
Your Chief of Intelligence dispatches 14 spies to attempt to sabotage 10 of Gobri's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Gobri's armory undetected, and destroy every single Dragonskin of the 10 found in Gobri's armory. Your spies all return safely to your camp.
Vervolgens wil ik aanvallen, check zijn gold nog eens en zie dat van de 200k nog 9k over is.
edit:
Eigenlijk best wel een lame actie nu ik er wat langer over nadenk. Ik zoek een slachtoffer, kom erachter dat z'n defense voor mij te hoog is en sloop daarom zijn dragonskins. Kan die beste jongen weer dagen sparen. Heb eigenlijk best wel een dubbel gevoel over mijn eigen actie achteraf.
Misschien moet ik maar iemand zoeken die ik wel direct aankan met m'n lage SA.
Eigenlijk best wel een lame actie nu ik er wat langer over nadenk. Ik zoek een slachtoffer, kom erachter dat z'n defense voor mij te hoog is en sloop daarom zijn dragonskins. Kan die beste jongen weer dagen sparen. Heb eigenlijk best wel een dubbel gevoel over mijn eigen actie achteraf.
[ Voor 28% gewijzigd door Bar_en_boos op 17-10-2003 16:08 ]
Even snel een update. Ik heb niet veel tijd gehad om aan het systeem te werken, maar ik heb inmiddels op de test omgeving de sortering werkend gekregen. Hierbij kun je de aanwezige kolommen naar eigen voorkeur sorteren.
Daarnaast ben ik bezig om "afwezig van/tot" functionaliteit in te bouwen en de mogelijkheid om jezelf tijdelijk op non-actief te zetten. Dit voor de mensen die even niet willen dat er op hen geklikt wordt (je verdwijnt dan uit de lijst totdat je jezelf weer op actief zet).
Reken er niet op dat het deze week nog wordt geintroduceerd, want mijn weekend puilt uit van de sociale verplichtingen. Maar ik zal uiteraard mijn best doen
Daarnaast ben ik bezig om "afwezig van/tot" functionaliteit in te bouwen en de mogelijkheid om jezelf tijdelijk op non-actief te zetten. Dit voor de mensen die even niet willen dat er op hen geklikt wordt (je verdwijnt dan uit de lijst totdat je jezelf weer op actief zet).
Reken er niet op dat het deze week nog wordt geintroduceerd, want mijn weekend puilt uit van de sociale verplichtingen. Maar ik zal uiteraard mijn best doen
Working @ http://www.tricode.nl
Petje af hoor. 
Ennuh, die sociale verplichtingen gaan voor. Het verbaasde mij al dat het basissysteem zou snel gereed was.
Ennuh, die sociale verplichtingen gaan voor. Het verbaasde mij al dat het basissysteem zou snel gereed was.
Tja, ik ben niet voor niets een hoog opgeleide software engineerBar_en_boos schreef op 17 oktober 2003 @ 16:19:
Petje af hoor.
Wat je nog kan overwegen is om je wachtwoord aan een van de alliantieleden te geven zodat er regelmatig wat inkopen van je gold kunnen worden gedaan. Kwestie van vertrouwen natuurlijk en naderhand wel even je wachtwoord wijzigen.W1LL3M schreef op 17 October 2003 @ 15:08:
en ik stap zondagochtend in het vliegtuig en ben vrijdag (laat) weer terug. 6 dagen kan ik niet klikken, en zal mijn leger waarschijnlijk regelmatig aangevallen worden.... zonder dat ik er iets aan kan doen
vet balen is dat he, ik ben nog maar net begonnen en zie nu al op om een weekend zonder pc te leven zodat ik niet kan attacken en klikken.W1LL3M schreef op 17 oktober 2003 @ 15:08:
Verwijderd
jeetje, wat is koc site opeens weer zo traag. Precies wanneer ik bezig ben met mijn klik rondje 
[edit]
stats
Strike Action 38,238 Ranked #72,111
Defensive Action 1,122,587 Ranked #2,414
Covert Action 272,640 Ranked #614
[edit]
stats
Strike Action 38,238 Ranked #72,111
Defensive Action 1,122,587 Ranked #2,414
Covert Action 272,640 Ranked #614
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 17:14 ]
Hmmm, dat aanval word verschoven naar 10:00. Heb 2x iemand gesaboteerd.... Kon het niet laten
Moest het gewoon doen 
-Ethoxyethanol
-Ethoxyethanol
Verwijderd
Jeuj...
Strike Action 27,446 Ranked #76,566
Defensive Action 1,026,707 Ranked #3,187
Covert Action 130,048 Ranked #2,311
Vandaag omhooggebracht van 800.000-nogiets tot boven het magische miljoen
Nu gaan we wat werken aan SA aangezien je met een miljoen aan def en daarbij genoeg CA om sab-free te zijn, best wat attacks kan afslaan... Nu dus maar ff werken aan SA, kunnen we met de aan het eind van mn vakantie opgespaarde turns even flink gaan huishouden.
Daarbij ben ik (tegen de regels in) wel van plan om iemand mijn account te laten beheren gedurende mijn afwezigheid. Heb geen zin om alles opnieuw op te gaan bouwen als ik weer terugkom, daarbij heeft het ook nog weinig zin om voor mn vakantie al mn ventjes into spies te trainen omdat mn CA toch al hoog genoeg is...
Nu gaan we wat werken aan SA aangezien je met een miljoen aan def en daarbij genoeg CA om sab-free te zijn, best wat attacks kan afslaan... Nu dus maar ff werken aan SA, kunnen we met de aan het eind van mn vakantie opgespaarde turns even flink gaan huishouden.
Daarbij ben ik (tegen de regels in) wel van plan om iemand mijn account te laten beheren gedurende mijn afwezigheid. Heb geen zin om alles opnieuw op te gaan bouwen als ik weer terugkom, daarbij heeft het ook nog weinig zin om voor mn vakantie al mn ventjes into spies te trainen omdat mn CA toch al hoog genoeg is...
Verwijderd
Het is misschien een goed idee om de mensen die (om wat voor reden dan ook) niet aangeklikt willen worden tijdelijk uit de lijst te halen? Dan weet je namelijk zeker dat er niet geklikt wordt.
Moet wel te doen zijn denk ik. Extra veldje in de DB bool suspend b.v.
<pseudo code>
if(!suspend)
weergeven
else
next person
</pseudo code>
Weet trouwens iemand hoe ver we in age 2 zijn nu??
<pseudo code>
if(!suspend)
weergeven
else
next person
</pseudo code>
Weet trouwens iemand hoe ver we in age 2 zijn nu??
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 20:11 . Reden: nog een vraagje... ]
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 20:04:
Het is misschien een goed idee om de mensen die (om wat voor reden dan ook) niet aangeklikt willen worden tijdelijk uit de lijst te halen? Dan weet je namelijk zeker dat er niet geklikt wordt.
<pseudo code>
if(!suspend)
weergeven
else
next person
</pseudo code>
Beowulf27 schreef op 17 October 2003 @ 16:11:
Wat er nu weer met de site van KoC aan de hand is? 
Parse error: parse error in /home/age2/templates_c/%%-13/%%-135052920/header.tpl.php on line 242
Error
Please login to view that page.
Parse error: parse error in /home/age2/templates_c/%%239/%%239105369/footer.tpl.php on line 85
Parse error: parse error in /home/age2/templates_c/%%-13/%%-135052920/header.tpl.php on line 242
Error
Please login to view that page.
Parse error: parse error in /home/age2/templates_c/%%239/%%239105369/footer.tpl.php on line 85
edit:
Ah, hij doet het weer....phew.
Ah, hij doet het weer....phew.
[ Voor 8% gewijzigd door Bar_en_boos op 17-10-2003 20:30 ]
%@^%# Ik heb nu al 3 cooldown periods gehad... Kan ik weer gaan wachten
Wat een troep is het, die site.
Edit:
En de 4de
Edit:
En de 4de
[ Voor 10% gewijzigd door Jaded op 17-10-2003 20:54 ]
Ik sloop ook regelmatig de wapens van mensen, maar wel nadat ze bij mij voor een onvrijwillige collecte aan de deur zijn geweestBar_en_boos schreef op 17 October 2003 @ 15:57:
Mijn spies verveelden zich en hadden een leuk slachtoffer gevonden:
Vervolgens wil ik aanvallen, check zijn gold nog eens en zie dat van de 200k nog 9k over is.Is de tweede keer al dat iemand anders het geld onder mijn neus vandaan jat.
edit:
Schuldgevoel? Absoluut niet. Ik doe met mijn goud wat ik er mee wil doen, en als het in verkeerde handen valt, gaat het zo de plee in. En oeh! I love to flush it!
Je bent niet de enige die met die gedachte speeltVerwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 18:03:
Jeuj...
Verwijderd
Ik begin nu pas een beetje wapens te slopen bij mensen die om onvrijwillige collecten komen
gelukkig zijn er nog zat die weinig aandacht aan de CA besteden
Helaas zijn mijn turns op en kan ik mezelf niet helemaal verzekeren dat Bary niet meer langskomt...
Helaas zijn mijn turns op en kan ik mezelf niet helemaal verzekeren dat Bary niet meer langskomt...
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 22:12 . Reden: typo ]
Uhm, je heb toch niet een gast die "RvdM" heet iets daarvan gemold he? Mijn vriend is nu beetje pissig omdat iemand zijn spullen heeft gesabotaged...
Verwijderd
Ik?? Nee, ik heb Bart gesabt, die heeft al 300+k gejat van me in 2 nachtenEthoxyethanol schreef op 17 oktober 2003 @ 22:16:
Uhm, je heb toch niet een gast die "RvdM" heet iets daarvan gemold he? Mijn vriend is nu beetje pissig omdat iemand zijn spullen heeft gesabotaged...
Oh dan is het goed
Ty~
Btw, het is een beetje stil he, mensen praten laatst niet zoveel
En mijn rank is niet gedaald
-Ethoxyethanol
Btw, het is een beetje stil he, mensen praten laatst niet zoveel
En mijn rank is niet gedaald
-Ethoxyethanol
Verwijderd
heel stil ja, wel jammer...
en ik kom binnen in de top 40k (Rank: 39,488 )
Stats:
Strike Action 7,130 Ranked #88,267
Defensive Action 175,869 Ranked #30,267
Covert Action 5,568 Ranked #13,776
Hopend dat ik deze nacht niet overvallen wordt..
Verwijderd
nog ff wat stats voor het slapen gaan 
Strike Action 38,346 Ranked #72,429
Defensive Action 1,154,695 Ranked #2,273
Covert Action 272,640 Ranked #627
Hoop dat ik morgen niet ben berooft, zodat ik mijn defense weer terug naar het oude kan brengen.
Strike Action 38,346 Ranked #72,429
Defensive Action 1,154,695 Ranked #2,273
Covert Action 272,640 Ranked #627
Hoop dat ik morgen niet ben berooft, zodat ik mijn defense weer terug naar het oude kan brengen.
Verwijderd
woei het gaat goed met mij:
rank: 12,254
Military Effectiveness
Strike Action 305,560 Ranked #27,198
Defensive Action 333,510 Ranked #17,961
Covert Action 4,160 Ranked #15,188
maar ik hebt ut gevoel dat strax een high lvl me een schop onder mn kont geeft en me weer naaar de 30k blaast
Military Effectiveness
maar ik hebt ut gevoel dat strax een high lvl me een schop onder mn kont geeft en me weer naaar de 30k blaast
Geld uit gaan geven aan Spies of je spy level. Je CA is veel te laag. Iemand met een goeie CA schroeft zo je hele Armory uit elkaar.Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 23:10:
woei het gaat goed met mij:
Military Effectiveness
*wijs zichzelf aan* Hehe
Firmpete bezig met update?
Ho ho, 't is nog làng geen 12 uur!
En het GoT klokkie loopt ook nog eens een minuut voor!
En het GoT klokkie loopt ook nog eens een minuut voor!
[ Voor 50% gewijzigd door FirmPete op 18-10-2003 00:00 ]
>_>; Weet je wat, laat die update maar voor vandaag. Ik ben 2000 rank omhoog gegaan :(
-Greetz Ethoxyethanol
-Greetz Ethoxyethanol
Verwijderd
Net ff mn pc aangezet na deze dag van verjaardagen (maar liefst 2) en dan ook nog eens moeten werken, kom ik achter het volgende:
2 hours ago Berrywine 101,448 Gold stolen 15 0 1 90,086 84,778 details
Zucht... (Iemand toevallig nix te doen en is strijdlustig?) hij heeft btw nu bijna geen geld meer voor de profiteurs... Ach jah ff zelf vervelend gedaan toch nog die dragonskin kunnen kopen.
(Ben btw nu aan t klikken)
Zucht... (Iemand toevallig nix te doen en is strijdlustig?) hij heeft btw nu bijna geen geld meer voor de profiteurs... Ach jah ff zelf vervelend gedaan toch nog die dragonskin kunnen kopen.
(Ben btw nu aan t klikken)
Te laatEthoxyethanol schreef op 18 October 2003 @ 00:02:
>_>; Weet je wat, laat die update maar voor vandaag. Ik ben 2000 rank omhoog gegaan :(
Op de Got-lijst sta je nog steeds nr 10.
[ Voor 8% gewijzigd door FirmPete op 18-10-2003 00:09 ]
Hij heeft te weinkig geld om iets aan te doen, misschien morgen ochtend 
Ben ook lekker aan t klikken gaat erg snel nu)
Ben ook lekker aan t klikken gaat erg snel nu)
MeldtVerwijderd schreef op 18 October 2003 @ 00:04:
Zucht... (Iemand toevallig nix te doen en is strijdlustig?)
Als hij je nog een keer aanvalt krijgt hij een verrasing:
2-2 Excaliburs = 0 Excaliburs
13-13 Steeds = 0 Steeds
Verwijderd
FirmPete schreef op 18 October 2003 @ 00:14:
[...]
Meldt
Als hij je nog een keer aanvalt krijgt hij een verrasing:
2-2 Excaliburs = 0 Excaliburs
13-13 Steeds = 0 Steeds
Ik heb nog ergens een wandtegeltje met:
"Wie slecht doet, spies ontmoet"
"Wie slecht doet, spies ontmoet"
Haha,
Donteventryme, kan die niet uit de kliklijst? Hij klikt niet echt veel, net als nog 2 anderen
Donteventryme, kan die niet uit de kliklijst? Hij klikt niet echt veel, net als nog 2 anderen
-2539 Holy crap! Gelukkig sta ik nog steeds hetzelfde
Owh well.... Ik heb eigenlijk wel wat Flaming Arrows nodig. Attack zo laaag... Stats:
Strike Action 156,595 Ranked #45,392
Defensive Action 1,574,844 Ranked #1,413
Covert Action 166,400 Ranked #1,151
Greetz Ethoxyethanol
Strike Action 156,595 Ranked #45,392
Defensive Action 1,574,844 Ranked #1,413
Covert Action 166,400 Ranked #1,151
Greetz Ethoxyethanol
Hihahahahaha:
Ik koop net 40 spies erbij (had 200k in cash). En 10 seconden later valt iemand me aan met 15 turns (dre_sp10) nadat hij met 1x 1 turn zag dat ie mij kon aanvallen
Dus net voor z'n neus al het geld uitgegeven
Ik koop net 40 spies erbij (had 200k in cash). En 10 seconden later valt iemand me aan met 15 turns (dre_sp10) nadat hij met 1x 1 turn zag dat ie mij kon aanvallen
Dus net voor z'n neus al het geld uitgegeven
Gewoon niet op klikken danDaMorpheus schreef op 18 October 2003 @ 00:19:
Misschien dat als mensen zich aanmelden en dan niet op andere klikken, zoals op dit moment Donteventryme, grandchamp, xanderh en frag dat niet doen, we een officiele GoT-KoC-Shit-List maken ze daar dan bovenaan zetten.
Maar misschien hebben ze zich aangemeld, maar nog niet geklikt, de site is pas 4 dagen actief.
Geef mensen met een clickration van lager dan 10% anders een andere kleur
DaMorpheus schreef op 18 oktober 2003 @ 00:30:
Geef mensen met een clickration van lager dan 10% anders een andere kleur
code:
1
| if rate < 0,1 then font color=background color; |
Zie je ze pas als ze genoeg geklikt hebben.
7 hours ago Kosovo-Andrei 73,948 Gold stolen
message from : Kosovo-And
I'll get you yet, t-lor... I could get all that money very hard... I promise you I'll ransac your base
LOL word nog echt een soap met die gast
kijken of ik hem volgende week ff kan stangen
(verder niemand hem aanvallen, tis persoonlijk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Danke!!!
Weer een extra stimulans om te klikken!
Weer een extra stimulans om te klikken!
Verwijderd
FF een vraagje, de hoeveelheid die je steelt van iemand hoe wordt dat uitgerekend?
Als ik namelijk iemand aanval steel ik nooit het hele bedrag met 15 turns... Heeft dat iets te maken met het verschil waarmee je wint?Of is dat gewoon random beslist?
Als ik namelijk iemand aanval steel ik nooit het hele bedrag met 15 turns... Heeft dat iets te maken met het verschil waarmee je wint?Of is dat gewoon random beslist?
Er zit een of ander systeem in dat je spelers niet helemaal leeg kan spelen. Een tweede aanval op iemand zal ook meestal minder opleveren.
Ook als je als sterke speler iemand aanvalt die (veel) slapper is levert dat ook niet veel op.
Maar hoe het precies zit? 'k Weet 't ook niet.
Ook als je als sterke speler iemand aanvalt die (veel) slapper is levert dat ook niet veel op.
Maar hoe het precies zit? 'k Weet 't ook niet.
Zow, kom net terug van pump up the 90's. Had bijna twee ton gespaard, vijf minuten geleden overvallen, maar die gozer heeft slechts 1 turn gebruikt. Iets meer dan 6000 gejat, valt mee te leven.
FF een Stats pagina update:
Gezien de uitslag van de poll (20 voor, 5 tegen) heeft de GoT-KoC-Comissie (Ik) besloten om de stats pagina op te bouwen aan de hand van de "kliklijst" en dan ook alleen mensen die ook hun GoT-id hebben ingevuld.
Deze is nu al online en zal dit weekend verder worden omgebouwd naar een systeem wat zichzelf meermaals per dag vernieuwd.
Met een beetje door de lijst heen neuzen vind ik zelf in ieder geval dat het een betere lijst is omdat er geen onbekende namen op staan en je ook terug kan vinden of die persoon ook wel eens op jouw linkje klikt.
De namen op de stats pagina linken nu ook niet meer door naar de uniqid's, maar naar de ranking op de koc site. Klikken kan je via de (nooit genoeg geprezen) kliklijst.
We nemen dus (voorlopig) afscheid van:
Een zooitje. Ik ga nog weleens zoeken.
en we verwelkomen:
Dekwa, ErichVonSauerkraut, Wendy-tje, Fatal_Femme, delta158, bigbakkus, Grandchamp en WebJunknl
"Bug"-report:
Heuveltje: Je moet je gegevens goed in de kliklijst zetten, je staat nu als "heuveltje=heuveltje" maar het moet zijn: "t-lor=heuveltje" fixed
ikmattie: Je heet "Ikmattie" en niet "ikmattie " fixed
Gezien de uitslag van de poll (20 voor, 5 tegen) heeft de GoT-KoC-Comissie (Ik) besloten om de stats pagina op te bouwen aan de hand van de "kliklijst" en dan ook alleen mensen die ook hun GoT-id hebben ingevuld.
Deze is nu al online en zal dit weekend verder worden omgebouwd naar een systeem wat zichzelf meermaals per dag vernieuwd.
Met een beetje door de lijst heen neuzen vind ik zelf in ieder geval dat het een betere lijst is omdat er geen onbekende namen op staan en je ook terug kan vinden of die persoon ook wel eens op jouw linkje klikt.
De namen op de stats pagina linken nu ook niet meer door naar de uniqid's, maar naar de ranking op de koc site. Klikken kan je via de (nooit genoeg geprezen) kliklijst.
We nemen dus (voorlopig) afscheid van:
Een zooitje. Ik ga nog weleens zoeken.
en we verwelkomen:
Dekwa, ErichVonSauerkraut, Wendy-tje, Fatal_Femme, delta158, bigbakkus, Grandchamp en WebJunknl
"Bug"-report:
Heuveltje: Je moet je gegevens goed in de kliklijst zetten, je staat nu als "heuveltje=heuveltje" maar het moet zijn: "t-lor=heuveltje" fixed
ikmattie: Je heet "Ikmattie" en niet "ikmattie " fixed
[ Voor 35% gewijzigd door FirmPete op 18-10-2003 03:18 ]
Nog een updateje rond 2:30 ^_^ Yay! Is dat eigenlijk lastig om te updaten?
Verwijderd
Mkay, ik heb mn lijssie ook weer afgewerkt...
Ben vandaag mooi een dikke 12.000 plaatsen gezakt. Doet ie goed...Had dan ook 'al' mn SA verkocht en daar DA voor in de plaats gezet. Zo ben ik een beetje aan het voorbereiden op mn vakantietje; heel de kiet dichtspijkeren...
Hier ga ik me dan dus ook heel de week mee bezig houden, alles wat ik verdien en minder-verdien-maar-wel-binnenkrijg gaat in def...
Ben vandaag mooi een dikke 12.000 plaatsen gezakt. Doet ie goed...Had dan ook 'al' mn SA verkocht en daar DA voor in de plaats gezet. Zo ben ik een beetje aan het voorbereiden op mn vakantietje; heel de kiet dichtspijkeren...
Ja, maar dat komt omdat ik een php kneus ben.Ethoxyethanol schreef op 18 October 2003 @ 03:11:
Nog een updateje rond 2:30 ^_^ Yay! Is dat eigenlijk lastig om te updaten?
Het systeem is nu:
Open de kliklijst, save as "rank.htm"
run newurl.bat <-maakt een tekstfile met een url naar een php-pagina die een heleboel stats leest.
copy de inhoud en plak in browser. Wacht een minuut of 2.
Save as "data.htm"
run generate.bat
upload naar webserver.
Plan is om dit om te zetten naar php/mySQL zodat alles automatisch opstart en update als de goede link wordt aangeroepen.
Dit systeem draait al in een klein sub-clannetje waar ik ook in zit. De maker daarvan heeft het al eens (eigenlijk wel vaker) uitgelegd wat ik moet doen, maar iets met bier en m'n korte termijn geheugen....
heee me broer staat boven aan 
feli bro
zo ik heb me klik ronder er weer opzitten, goeiemorgen iedereen ik ga naar bed
kep net 8 uur gewerkt en ben kapot
kom ik terug ik meteen kijken en wat denk je:
1 hour ago UmaThurman 310,517 Gold stolen 15 1 3 856,267 459,518 details
Als ik maar een uurtje eerder vrij was geweest
feli bro
zo ik heb me klik ronder er weer opzitten, goeiemorgen iedereen ik ga naar bed
kep net 8 uur gewerkt en ben kapot
kom ik terug ik meteen kijken en wat denk je:
1 hour ago UmaThurman 310,517 Gold stolen 15 1 3 856,267 459,518 details
Als ik maar een uurtje eerder vrij was geweest
Is het mogelijk om bij de statlist ook de Got-nicks te zetten ?! Moet je niet iedere keer op de link klikken om te zien wie het is!? (Mss een klein aanpasinkje ook nog .. als je ff in de source http://tricode.xs4all.nl/KoC/KoC.css neerplant als stylesheet dan ziet het er allemaal een beetje hetzelfde uit
)
Vanmorgen weer wakker geworden met al m'n geld
.. Lang leve een goede defence .. ik ben bijna klaar om de top 10k binnen te komen (denkik) ...
Vanmorgen weer wakker geworden met al m'n geld
Verwijderd
zo, ben vannacht niet aangevallen. Heb 2 dragonskins kennen kopen 
Defensive Action is nu 1,218,760
Defensive Action is nu 1,218,760
Verwijderd
dit is echt ni leuk meer
12 minutes ago Malachai-22ndInfantry 142,811 Gold stolen 15 1 7 478,597 399,751 details
4 hours ago L0n3lyS0vL 481,914 Gold stolen 15 0 6 1,164,805 427,462 details
12 minutes ago Malachai-22ndInfantry 142,811 Gold stolen 15 1 7 478,597 399,751 details
4 hours ago L0n3lyS0vL 481,914 Gold stolen 15 0 6 1,164,805 427,462 details
gvd,
Ik steel 200k van iemand die bij mij had gestolen. Belt de baas me op (van werk) of ik effe iets kan checken. 1 minuut daarna ga ik weer verder, is al mn geld weg. ^@&#$*$
Ach gut, zelfs 2 mensen vielen me aan in één minuut. Hebben die een progje draaien om mensen met veel geld en weinig defense aan te kunnen pakken binnen de mniuut?
8 minutes ago BaKaNeKo 22,941 Gold stolen 15 0 0 371,015 104,670 details
8 minutes ago Judomon 232,439 Gold stolen 15 0 0 219,071 101,402 details
Ik steel 200k van iemand die bij mij had gestolen. Belt de baas me op (van werk) of ik effe iets kan checken. 1 minuut daarna ga ik weer verder, is al mn geld weg. ^@&#$*$
Ach gut, zelfs 2 mensen vielen me aan in één minuut. Hebben die een progje draaien om mensen met veel geld en weinig defense aan te kunnen pakken binnen de mniuut?
8 minutes ago BaKaNeKo 22,941 Gold stolen 15 0 0 371,015 104,670 details
8 minutes ago Judomon 232,439 Gold stolen 15 0 0 219,071 101,402 details
[ Voor 48% gewijzigd door Stewie! op 18-10-2003 11:24 ]
Verwijderd
uhm ik heb nu spy lvl 5 met 130 spy'sFirmPete schreef op 17 October 2003 @ 23:44:
[...]
Geld uit gaan geven aan Spies of je spy level. Je CA is veel te laag. Iemand met een goeie CA schroeft zo je hele Armory uit elkaar.
Covert Action 8,320 Ranked #15,518
Level 10 101 Spies
Level 9 202 Spies
Level 8 404 Spies
Level 7 808 Spies
Level 6 1,616 Spies
Level 5 3,232 Spies
Level 4 6,464 Spies
Level 3 12,928 Spies
Level 2 25,856 Spies
Level 1 51,712 Spies
volgens dit schema moet ik op dit lvl 3232 spy's hebben om volledig protected te zijn klopt dat, of moet ik gewoon door naar lvl 10?
btw ik sta op de 12de plek
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 11:22 ]
je moet minstens lvl 8 hebben, anders is het onzinnig.
maar lvl9 is beter met het oog op zelf saboteren (alleen zo duur
)
maar blijkbaar is dat lijstje alleen voor normal people
als je ook nog elf-proof wil zijn worden het er 505
maar lvl9 is beter met het oog op zelf saboteren (alleen zo duur
maar blijkbaar is dat lijstje alleen voor normal people
als je ook nog elf-proof wil zijn worden het er 505
[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 18-10-2003 11:31 ]
Verwijderd
woeii ik heb weer een officier er bij 
goede vriendin van muh
gelijk naar Stockade late upgraden
goede vriendin van muh
gelijk naar Stockade late upgraden
Jawoehl, die van mij is saai. Ik wou gewoon zo snel mogelijk registreren
Eniewej, is dat wel zo slim om gelijk naar stockade te upgraden? Ik wist nog dat ik eerst defence wapens kocht...
Verwijderd
ik deed het ook zo.. en je weet waar ik staEthoxyethanol schreef op 18 October 2003 @ 12:33:
Jawoehl, die van mij is saai. Ik wou gewoon zo snel mogelijk registrerenEniewej, is dat wel zo slim om gelijk naar stockade te upgraden? Ik wist nog dat ik eerst defence wapens kocht...
jah heel laag want mn ex heeft mijn koc fucked up..
maar ik ben iig weer onderweg naarde #1 in de stats..
aangezien met mijn inkomen,
en als zij ook wil worden als ik.. tjah.. dan is dit de beste manier voor der
ze heeft nog 10k over.. dus daar kan ze wapens voor kopen.
maar ze red het wel hoor ooit wordt ze netzosterk als haar grote commander
Verwijderd
Ik had geluk vandaag, ik werd wakker met 220k op mijn rekening en ben gewoon niet aangevallen
. Heb maar even een dragonskin verkocht en battlements gekocht
.
Strike Action 43,897 Ranked #72,099
Defensive Action 129,550 Ranked #34,461
Covert Action 832 Ranked #28,077
Mijn volgende stap word denk ik maar mijn SA verbeteren.
Laat de SA nog even voor wat het is ?! Wanneer je hoger komt in de rankings+meer soldiers krijgt gaan er meer mensen zijn die jou even je geld willen afnemen. Wanneer je dan een stevige defence hebt zal dit niet lukken en sta je iedere morgend op met een goed gevoel ?Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 12:54:
Ik had geluk vandaag, ik werd wakker met 220k op mijn rekening en ben gewoon niet aangevallen. Heb maar even een dragonskin verkocht en battlements gekocht
.
Verwijderd
Dat is ook wel zo. En het aantal ventjes gaat nu wel heel hard omhoog dankzij deze alliantie
... En wakker worden met veel geld is idd wel fijn jah...
Waaaarom gaat mijn rank niet naar beneden????!?!? Ik heb net 10 dragonskins gekocht ofzow!!!
mensen waar hangt je attack DAMAGE eigenlijk vanaf ?
want "Your troops inflict 111,616 damage on the enemy!" met een SA van 220K is behoorlijk frusterend
(en dan heb ik het nog niet eens over die 14 verprutste attack turns
)
want "Your troops inflict 111,616 damage on the enemy!" met een SA van 220K is behoorlijk frusterend
(en dan heb ik het nog niet eens over die 14 verprutste attack turns
Ranking wordt om 5 minuten over heel geupdate, maar daarna duurt het nog wel eens 10 minuten voordat je je nieuwe ranking ziet.Ethoxyethanol schreef op 18 October 2003 @ 13:06:
Waaaarom gaat mijn rank niet naar beneden????!?!? Ik heb net 10 dragonskins gekocht ofzow!!!
Verwijderd
lol, mijn SA is weer eens weg, maar ben dan wel trotse bezitter van een bescheiden Siege Tower...
Siege Technology Siege Towers
Unit Production 5 per 24 hours
Strike Action 2,400 Ranked #95,034
Defensive Action 1,090,992 Ranked #2,667
Covert Action 130,048 Ranked #2,415
Projected Income Next Turn 21,250 Gold
Komen er nog wel eens mensen op het kos/koc kanaal @ irc, of hoe zit dat tegenwoordig...
Komen er nog wel eens mensen op het kos/koc kanaal @ irc, of hoe zit dat tegenwoordig...
Verwijderd
er was net niemand, naja.. in mijn chan doe ik koc, krvabo en XanderH, en PooW.. die zitte daar wel allemaal *nu ffni* PooW doet niet mee met GoT dies net begonnen.. mijn officierVerwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 13:37:
lol, mijn SA is weer eens weg, maar ben dan wel trotse bezitter van een bescheiden Siege Tower...
iig voor de mirc gebruikers
noudan main chan
KoC chan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 14:01 ]
Mannuh, ik kan niet klikken in het kliksysteem!! Als k op "recruit" klikt om mannetjes te geven, dissappear de window gelijk! Someone help me! >_<
-Ethox
-Ethox
Raar.
Ik heb in ieder geval weer een berg linkjes aangeklikt. Dat zit bij mij verspreidt over de dag.
Lastig hoor.
Woei, Silvershine is met stip gestegen van 26 naar 16 in de rankings. Gaat weer de goede kant op.
Ik heb in ieder geval weer een berg linkjes aangeklikt. Dat zit bij mij verspreidt over de dag.
Woei, Silvershine is met stip gestegen van 26 naar 16 in de rankings. Gaat weer de goede kant op.
[ Voor 31% gewijzigd door Bar_en_boos op 18-10-2003 15:19 ]
Verwijderd
Bij mij doet het klikwerk het ook gewoon normaal... De meesten zijn bijdeweg over een goeie 13 uur pas weer aan de beurt
Hmm wel rustig.. Zijn er geen pissige mensen hier die ik kan helpen? 
Voel me beetjuh saai
-Ethox
Voel me beetjuh saai
-Ethox
Verwijderd
Niet echt, dit is de laasts geslaagde vijandelijke aanval:
3 days ago Dark_Banana 144,899 Gold stolen
Het is dus vrij rustig aan de poort van mn fortje...
3 days ago Dark_Banana 144,899 Gold stolen
Het is dus vrij rustig aan de poort van mn fortje...
ik heb wel iemand die je mag pesten hij heet merlin320 ik kreeg net een berichtje van mijn officer dat ie al zijn defenced is kwijt geraakt aan deze persoon
ik heb die merlin geprobeerd te spyen met mijn lvl 8 spies en dat lukte niet
ik heb die merlin geprobeerd te spyen met mijn lvl 8 spies en dat lukte niet
Ik heb ene Billy_Bong voor je. Heeft me 1,5 ton afhandig gemaakt. Ik wilde in eerste instantie even spien bij hem om te kijken hoe zijn stats zijn, maar mijn spies zijn niet sterk genoeg om erdoor te komen. Misschien dat je zijn SA en DA kunt 'opvragen'.Ethoxyethanol schreef op 18 October 2003 @ 15:32:
Hmm wel rustig.. Zijn er geen pissige mensen hier die ik kan helpen?
Voel me beetjuh saai
-Ethox
Qua aanvallen op mijn fortress is het bij mij altijd erg rustig geweest. Mijn huidige attacklog:
13 hours ago yam-e Attack defended 15 0 0 36,377 382,752 details
1 week ago Juggalo Attack defended 10 1 1 270,477 512,102 details
En meer staat er niet in.
Goed, ik ga er vandoor. Morgen zie ik wel weer.
13 hours ago yam-e Attack defended 15 0 0 36,377 382,752 details
1 week ago Juggalo Attack defended 10 1 1 270,477 512,102 details
En meer staat er niet in.
Goed, ik ga er vandoor. Morgen zie ik wel weer.
Met 1 spy: Billy_BongBeowulf27 schreef op 18 October 2003 @ 16:45:
[...]
Ik heb ene Billy_Bong voor je. Heeft me 1,5 ton afhandig gemaakt. Ik wilde in eerste instantie even spien bij hem om te kijken hoe zijn stats zijn, maar mijn spies zijn niet sterk genoeg om erdoor te komen. Misschien dat je zijn SA en DA kunt 'opvragen'.
Strike Action: ???
Defensive Action 1,480
Met 2 spies:
Strike Action: 401,181
Alles is bij hem dus gericht op attack.
Excalibur Attack 12 2,517/2,560
[ Voor 12% gewijzigd door Bar_en_boos op 18-10-2003 16:48 ]
Merlin 320: met 1 spy:
Unit Type Attack Specialist Defense Specialist Untrained
Mercenaries ??? ??? 0
Soldiers 48 35 125
Military Stats
Defensive Action 146,720
Covert Skill: 7
Covert Operatives: 173
Siege Technology: Ladders
Attack Turns: 1,358
Unit Production: ???
Weapons
Name Type Quantity Strength
Flaming Arrow ??? 5 2,533/???
??? Defend ??? 612/???
??? ??? 4 2,479/???
Hij heeft dus in ieder geval 5 flaming arrows voor de attack.
Unit Type Attack Specialist Defense Specialist Untrained
Mercenaries ??? ??? 0
Soldiers 48 35 125
Military Stats
Defensive Action 146,720
Covert Skill: 7
Covert Operatives: 173
Siege Technology: Ladders
Attack Turns: 1,358
Unit Production: ???
Weapons
Name Type Quantity Strength
Flaming Arrow ??? 5 2,533/???
??? Defend ??? 612/???
??? ??? 4 2,479/???
Hij heeft dus in ieder geval 5 flaming arrows voor de attack.
[ Voor 7% gewijzigd door Bar_en_boos op 18-10-2003 16:50 ]
hee bedankt man daar kan ik wel wat mee denk ik
ps. als er mensen zijn die hem willen slopen uit verveling of mensen die hun spies een warm-up willen geven
ga je gang
ik kan hem helaas niet al te veel aanpakken want dat krijgt mijn officer dan weer allemaal op z'n dak helaas
mijn handen jeuken
wtf, hoe doe je dat dan? Een keer aanmelden en dan nooit meer wat doen ofzo
Ik: *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
-Greetz EthoxyethanolYour Chief of Intelligence dispatches 9 spies to attempt to sabotage 12 of Billy_Bong's weapons of type Excalibur.
Your spies sucessfully enter Billy_Bong's armory undetected, and destroy every single Excalibur of the 12 found in Billy_Bong's armory. Your spies all return safely to your camp.
Dit topic is gesloten.
![]()