UPC decoder tweaken

Pagina: 1
Acties:

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb zo'n leuke UPC decoder staan waarmee die je krijgt (huurt) bij zo'n pluspakket en waarmee je ook moviehouse films kan bestellen.

Ik kreeg hem drie maanden gratis op proef bij een internet abbo. UPC denkt dat ze hem al terug hebben gehad van mij (ik denk dat zelf niet ;)) en dus heb ik hem nog staan.

Hij is heel vaag, soms kan ik het pluspakker ontvangen (NGC, ANWB kanaal, sport1, sky, etc.) en de andere keer krijg ik op alle zender het moviehouse info kanaal. Hoe kan dit?

En op bv. ibazar zag ik dat deze decoders worden aangeboden waarmee je zonder te betalen moviehouse films kunt kijken, iemand hier ervaring mee en die weet hoe ik dat zelf kan maken.

Verwijderd

nou, ik heb hier thuis zo'n casema decoder staan (Sagem nogiets) en aan de achterzijde zit een rs232 poort >:) nou kun je mijniewijsmaken dat er nu of in de nabije toekomst geen proggies zijn om die boel eens lekker te verstieren.. ( ik bedoel 8.50 per film die je niet eens ken pauzeren en met beperkte starttijden... sja) De digitale programmagids en alle extra zenders (4 soorten discovery channel, bloomberg, etc etc is wel leutig!)

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
btw. Het merk is GI (general instrument) en aan de achterkant zat een opvallend metalen "kastje" aangemaakt met 1 coax ingang en 1 uitgang ("to tv/vcr" en "cable in"), dat ding heb ik er inmiddels afgesloopt >:) en daaronder vond ik dus 3 coax aansluitingen ("cable in", "ippv out" en "tv set").

En die #@%$!* kast krijg ik er niet vanaf (zonder bruut geweld althans niet). :(