info:
windows 2000
ms word xp
adobe acrobat pro 6
probleem:
ik heb diverse documenten met tekst en tabellen die ik regelmatig converteer naar pdf ivm reclame materiaal.
ik open word document en klik dan op adobe icoontje "convert to pdf"
hij gaat dan converteren en adobe wordt dan geopend waarin ik het gemaakt pdfje kan zien. Dit gaat allemaal goed.
nu doe ik hetzelfde maar dan met een plaatje in mijn Word document en klik wederom op icoontje "convert to pdf", ook hier gaat ie weer converteren maar dan opent ie geen adobe en ik kom gewoon weer terug in Word. ALs ik kijk op de locatie waar ik de pdf heb weggeschreven (met verkenner) dan staat er ook geen pdf file. ik krijg geen foutmelding...niets
anybody an idea.
ik heb al met verschillende dingen lopen pielen.
marges van papier in word en adobe (allbei zelfde formaat gezet)
allerlei settings in adobe menu onder Word aangepast maar niets wil helpen.
misschien iemand die dit ook heeft gehad?
thx
windows 2000
ms word xp
adobe acrobat pro 6
probleem:
ik heb diverse documenten met tekst en tabellen die ik regelmatig converteer naar pdf ivm reclame materiaal.
ik open word document en klik dan op adobe icoontje "convert to pdf"
hij gaat dan converteren en adobe wordt dan geopend waarin ik het gemaakt pdfje kan zien. Dit gaat allemaal goed.
nu doe ik hetzelfde maar dan met een plaatje in mijn Word document en klik wederom op icoontje "convert to pdf", ook hier gaat ie weer converteren maar dan opent ie geen adobe en ik kom gewoon weer terug in Word. ALs ik kijk op de locatie waar ik de pdf heb weggeschreven (met verkenner) dan staat er ook geen pdf file. ik krijg geen foutmelding...niets
anybody an idea.
ik heb al met verschillende dingen lopen pielen.
marges van papier in word en adobe (allbei zelfde formaat gezet)
allerlei settings in adobe menu onder Word aangepast maar niets wil helpen.
misschien iemand die dit ook heeft gehad?
thx