Toon posts:

[Word] HTML document samenvoegen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik verzend via Word een samengevoegd HTML bestand als attachment..
Maar nou kan ik geen inleiding in de mail zetten.. Heeft iemand hier een oplossing voor (bv. een ander programma) ???
Want bedrijven openen natuurlijk niet zomaar een attachment :*)

Verwijderd

Waarom sla je het bestand niet gewoon op en verstuur je het als attachment met Outlook of Outlook express? Het kan in word ook ongetwijfeld, ik weet alleen niet hoe.

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 08:15

Dielie

*BURP!*

Waarom stuur je het niet via Outlook? Dan kun je gewoon tekst in je mail zetten... :?

Topictitel is overigens erg breed...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk... Ik moet naar 1300 bedrijven inventarisatiemailingen sturen.. Waarin staat welke gegevens wij van dat bedrijf hebben en daarachter een veld waar ze eventueel veranderingen in kunnen zetten... dus moet ik het via de samenvoegfunctie van Word sturen.. Want Frontpage heeft er geen...

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-09 09:41

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 15:54:
Kijk... Ik moet naar 1300 bedrijven inventarisatiemailingen sturen.. Waarin staat welke gegevens wij van dat bedrijf hebben en daarachter een veld waar ze eventueel veranderingen in kunnen zetten... dus moet ik het via de samenvoegfunctie van Word sturen.. Want Frontpage heeft er geen...
Maak een apart formulier, en stuur een enge-encrypte link mee naar een bedrijf? Hierbij kunnen zij hun gegevens zijn / wijzigen.

Als je een ID mee geeft van bijvoorbeeld 32 karakters, random gegenereerd, dan lijkt het me vrij lastig om te raden.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

welke versie van word gebruik je? in word 2002 zit in ieder geval een standaardknopje, waarmee je een document rechtstreeks vanuit word kan mailen

Verwijderd

Topicstarter
Word 2000, maar kheb thuis wel 2002 dus ik zal eens gaan kijken.. Bedankt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:02:
Ik zit met een groot probleem :'(
Ik heb een formulier via Frontpage gemaakt.
Dit formulier moet naar ruim 1000 mensen gestuurd worden.
In dit formulier staan de gegevens die ik van het desbetreffende persoon heb.
Daarnaast staan velden voor als er veranderingen zijn in de gegevens.
Het probleem is dat ik met Frontpage niet de mogelijkheid heb om samen te voegen en via e-mail te verzenden.
Nou had ik het .HTML-formulier naar Word gezet en daar de samenvoegvelden gemaakt. Dit ging perfect maar het probleem is dat de samenvoegfunctie het formulier als een .DOC bestand zend, maar ik wil hem als .HTML verzenden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen.

Can somebody help me...??
Laten we het maar bij 1 topic per vraag houden, is wel zo overzichtelijk ;)

offtopic:
Trouwens welkom op GoT :)
Omdat dit topic wat uitgebreider loopt, doe ik die andere wel dicht en pas ik deze topictitel aan. Het lijkt me trouwens handig om even de algemene FAQ door te lezen en / of wat topics door te lezen om te zien hoe het er hier aan toe gaat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1