poing schreef op 15 October 2003 @ 16:51:
Ja het enige dat ik via google gevonden heb is dat de docs niet goed zijn. Voor de rest niets goed of slecht. Raar dat de modem/router zo diep onder de prijs van andere merken zit.
Van wat ik gehoord heb, en vindt het zelf ook best aannamelijk, zou je problemen krijgen als je met sharings programma's heel veel poorten open gooit, en dan bedoel ik ook een lekkere grote lijst met poorten. Dan zouden die Sweex dingen het niet meer zo leuk vinden.
Het is aannemelijk maar daar is alles mee gezegd, tot het echt getest is zou ik het met een schiplading zout nemen.
En tja, er zijn genoeg landen waar de lonen standaard zo laag liggen ( kinderarbeid of lekker diep in Azie ) dat je gemakkelijk aan zo'n lage prijs komt. Dure merken zijn vaak duur door hun service enzo...en tja... Sweex zal dat soort service waarschijnlijk niet kunnen leveren.
Kan natuurlijk er ook mee te maken hebben ( zoals al gezegd ) dat ze zich nog op de markt moeten invechten. Nou ja, voor simpel paar computertjes op het internet hoef je echt geen Cisco of 3Com router te hebben hoor.
Dat wordt natuurlijk anders op een Mega Lan Party :-)
[
Voor 25% gewijzigd door
swampy op 15-10-2003 16:58
]