Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Kan echt niemand me helpen
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
op die xx:xx... moet het mac adress van de andere computer staan
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Dat lukt ook niet, want het MAC adres is12-cijferig en ik kan ermaar 8 intypen
Als de Externe toegangsadapter geinstalleerd is, verwijder die dan als je die niet gebruikt. Die is alleen nodig als je inbelt. (RA2 geeft alle interfaces op de lokale computer weer.)
Socket number en destination network (waar overigens een hexadecimaal ip adres wel in past
) heb je volgens mij alleen nodig als je achter een firewall zit en geen verbinding via internet kan maken.
Bij mij werkte (toen ik RA2 nog speelde) IPX multiplayer goed met de standaard instellingen in RA2 en bij de IPX eigenschappen.
Socket number en destination network (waar overigens een hexadecimaal ip adres wel in past
Bij mij werkte (toen ik RA2 nog speelde) IPX multiplayer goed met de standaard instellingen in RA2 en bij de IPX eigenschappen.