Onlangs heb ik een Pentium3 - moederbord met een Pentium3 op 450 Mhz (?) gevonden. Om deze te testen wil ik graag weten welk moederbord dit is, aangezien het wel handig is om bijvoorbeeld te weten waar de het draadje van de powerknop moet worden aangesloten. 
Helaas verschijnt nergens op het moederbord informatie over de fabrikant. Er is geen FCC string te vinden, en het stickertje op het bios wordt nier vermeld bij wimsbios uit de FAQ.
Omdat ik verder niets meer kon verzinnen om mijn moederbord te identificeren hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik heb helaas geen digicam, dus kan er geen foto's van maken, maar de specs zijn:
* 91 x 244 mm
* SIS 5600 Northbridge en 5595 Southbridge
* 1 AGP slot, 3 PCI sloten, 1 ISA slot
* BIOS (fabrikant onleesbaar, maar er zit een AWARD stickertje op het ISA slot) met een stickertje met daarop:
6SSA2-C100A
TS8155-2 V7.0
02/11/99 3E3B
* 3 geheugenbankjes
* 2 IDE en 1 floppyaansluting
* Onboard sound
* 2 USB poorten
* s/n: M9903067352
En op de achterkaant staat:
QEC 5VO 94VO
Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven over welk mobo dit is. Dan kan ik daarna eens gaan proberen of hij nog werkt, want dat is ook nog niet helemaal zeker..
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Helaas verschijnt nergens op het moederbord informatie over de fabrikant. Er is geen FCC string te vinden, en het stickertje op het bios wordt nier vermeld bij wimsbios uit de FAQ.
Omdat ik verder niets meer kon verzinnen om mijn moederbord te identificeren hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik heb helaas geen digicam, dus kan er geen foto's van maken, maar de specs zijn:
* 91 x 244 mm
* SIS 5600 Northbridge en 5595 Southbridge
* 1 AGP slot, 3 PCI sloten, 1 ISA slot
* BIOS (fabrikant onleesbaar, maar er zit een AWARD stickertje op het ISA slot) met een stickertje met daarop:
6SSA2-C100A
TS8155-2 V7.0
02/11/99 3E3B
* 3 geheugenbankjes
* 2 IDE en 1 floppyaansluting
* Onboard sound
* 2 USB poorten
* s/n: M9903067352
En op de achterkaant staat:
QEC 5VO 94VO
Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven over welk mobo dit is. Dan kan ik daarna eens gaan proberen of hij nog werkt, want dat is ook nog niet helemaal zeker..
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary