wij hebben sinds kort een smc router. nu we eindelijk ook een kabelinternet aansluiting hebben zijn we tot de ontdekking gekomen dat de router het hele verhaal niet deelde over de pc's. Toen is ons dus verteld dat we een firmware moest installeren voor de router. Dat hebben we gedaan, althans... we heb de firmware update gestart, maar na 1,5 uur was er nog niks veranderd. het enige dat we te zien kregen was: processing, please wait. Toen is de stroom eraf gegaan en daarna wilde wij weer proberen om de router te benaderen en gebeurt er niks mee. Er knipperen alleen wat lampjes bij een bepaalde lan aansluiting.
ik heb zelf het idee dat de router dood is. we kunnen niet meer inloggen op de router om instellingen of iets dergelijks te wijzigen. het normale netwerk werkt ook niet meer. heeft er iemand een idee wat de oplossing kan zijn?
verder wilde ik graag weten of hier meer mensen zijn die ervaring hebben met smc routers en wat die ervaringen zijn. en mocht de router echt dood zijn... welk merk router kan ik dan het best aanschaffen??? niet te duur.. ik had nu een router van 35 euro.
bedankt!
arjo
ik heb zelf het idee dat de router dood is. we kunnen niet meer inloggen op de router om instellingen of iets dergelijks te wijzigen. het normale netwerk werkt ook niet meer. heeft er iemand een idee wat de oplossing kan zijn?
verder wilde ik graag weten of hier meer mensen zijn die ervaring hebben met smc routers en wat die ervaringen zijn. en mocht de router echt dood zijn... welk merk router kan ik dan het best aanschaffen??? niet te duur.. ik had nu een router van 35 euro.
bedankt!
arjo