Ik dacht gisteravond ff relax te kunnen computeren, werkt mijn pc niet correct
Hij herkende helemaal niet de hardeschijf in het bios, dus windows xp werd ook niet gestart. Ik de kast open halen en stekkers etc controleren maar alles leek goed te zitten. Maar bij opstarten word ie (zonder kabels te verplaatsen!
) ineens wel herkend. Ik voor korte tijd blij
, maar toen zij hij ineens "leesschijffout, druk ctrl alt del om opnieuw testarten"
. Ik dat dus doen maar geeft steeds zelfde bericht weer. Toen dacht ik misschien heeft een virus wel bestanden aangetast waar windows mee start. Dus ik formatteren en wou windows weer opnieuw installeren, maar dat lukt tot nu toe niet. Hij zegt steeds dat hij geen map voor windows aankan maken. Ik snap er niks meer van............. 
Heb ook de search geprobeerd maar werd er niet veel wijzer van. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Is hij gewoon dood of gewoon een virus of misschien wel iets heel anders....?
In ieder geval bedankt!!
Hij herkende helemaal niet de hardeschijf in het bios, dus windows xp werd ook niet gestart. Ik de kast open halen en stekkers etc controleren maar alles leek goed te zitten. Maar bij opstarten word ie (zonder kabels te verplaatsen!
Heb ook de search geprobeerd maar werd er niet veel wijzer van. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Is hij gewoon dood of gewoon een virus of misschien wel iets heel anders....?
In ieder geval bedankt!!