[kix32] proxy override settings

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hallo,

ik heb bezig om in kix32 iets te maken zodat ik in mijn internetexplorer 6.0 een exception voor bepaalde server krijg toegevoegd.

dit probeer ik op de volgende manier te doen

;Set Proxy Server Settings
WRITEVALUE ("HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyOverride", $ProxyOverride, "REG_SZ")
$ProxyOverride = "server_10"

maar dit blijkt niet te werken. terwijl ik wel meerdere writevalues heb gemaakt en deze werken wel! wat doe ik fout ?

Ik zou het doen!

Verwijderd

Die writevalues welke wel goed werken, zijn die toevallig allemaal HKEY_LOCAL_MACHINE?

Dit lijkt me ook beter te werken: :)
WRITEVALUE etc

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 13:03 ]

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 11:25

_nethack

We're all MAD here

rammes schreef op 15 October 2003 @ 12:49:
;Set Proxy Server Settings
WRITEVALUE ("HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings", "ProxyOverride", $ProxyOverride, "REG_SZ")
Ik zou die regels eens omdraaien :)

Je schrijft eerst de inhoud van de variabele $ProxyOverride (die dan nog niet eerder gebruikt en dus leeg is?) naar de registry, en daarna ken je er eens een waarde aan toe (Die daarna niet meer gebruikt wordt)

code:
1
2

Hiermee maak je onder HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings een REG_SZ waarde genaamd "ProxyOverride" aan met als waarde "server_10" :)

[ Voor 38% gewijzigd door _nethack op 15-10-2003 13:03 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
_nethack schreef op 15 October 2003 @ 13:02:
[...]

Ik zou die regels eens omdraaien :)

Je schrijft eerst de inhoud van de variabele $ProxyOverride (die dan nog niet eerder gebruikt en dus leeg is?) naar de registry, en daarna ken je er eens een waarde aan toe (Die daarna niet meer gebruikt wordt)
hoi bedankt voor je heldere uitleg! ik ga er mee aan de slag. Zoals je misschien al doorhad "speel" ik af en toe met kix , te weinig dus om echt goed met het product om te gaan. ik laat je de resultaten weten!

Ik zou het doen!