Verwijderen account.

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcusk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Ik heb over de jaren heen mijn interesse in GoT verloren en zou graag zien dat mijn account verwijderd wordt omdat ik niet denk in de toekomst nog terug te zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan maak je je profiel leeg, je vult een niet bestaand e-mailadres in, en klaar is kees :)

verder verwijderen we geen accounts.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

Dat doen ze niet hoor ;)

Maak gewoon je profile leeg en verzin een niet bestaand mailadres, klaar :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

:( @ LuNaTiC :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
marcusk schreef op 15 oktober 2003 @ 12:42:
Ik heb over de jaren heen mijn interesse in GoT verloren en zou graag zien dat mijn account verwijderd wordt omdat ik niet denk in de toekomst nog terug te zullen komen.
Je denkt het nu, maar omdat je een mens bent, kun je in de toekomst wel eens anders gaan denken.
Mav, laat het lekker zo. Haal eventueel persoonsgegevens weg uit je profiel en post gewoon niet meer.

Als je dan later zin hebt om toch nog eens in SG te posten en/of te lezen, dan vraag je gewoon je wachtwoord weer op en je kunt weer gaan.
Jezelf 'bannen' met een invalide e-mail adres is nergens voor nodig en is puur bruggen achter je verbranden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Volgens mij is dit onderwerp ook al vaker langs geweest. Misschien een idee voor de FAQ :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als mensen weg willen bij got gaan ze vast geen faq's lezen ;)

bovendien, waarom zou je je account willen laten weghalen? :? er is toch geen probleem voor de user als je een inactieve account hebt staan..?

[ Voor 56% gewijzigd door Sequence op 15-10-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

marcusk schreef op 15 oktober 2003 @ 12:42:
Jammer, je was altijd een gewaardeerd gebruiker in Programming & Webscripting :'(

Zoals gezegd verwijderen we geen accounts, omdat al jouw posts daaraan gekoppeld zijn in de database. Dan zouden we ook de posts moeten verwijderen, waardoor topics nergens op gaan slaan etc. :)

Als je serieus hierover bent zou ik gewoon idd zoals Glimi zegt op 'Log out' drukken, jezelf bannen is ook weer zoiets als je toevallig over een jaar ineens een vraagje ergens over hebt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Sequence schreef op 15 October 2003 @ 12:59:
als mensen weg willen bij got gaan ze vast geen faq's lezen ;)
Anders wel dan :X :? 8)7 |:(

Correcte benaming zou NRA (Never Read Answers) zijn, maar dat klinkt weer zo negatief.
bovendien, waarom zou je je account willen laten weghalen? :? er is toch geen probleem voor de user als je een inactieve account hebt staan..?
Mijn idee _/-\o_

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kan het zijn dat een mailtje dat je kreeg over het afwijzen van HK-toegang (23-juni-2003) je motivatie heeft doen dalen?

voor zover ik kan zien is daarmee wat misgegaan, je had namelijk nooit toegang gevraagd en die afwijzing is volgens mij ook niet helemaal terecht, die had naar een andere gebruiker gestuurd moeten worden.

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 15-10-2003 13:11 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

RM-rf schreef op 15 October 2003 @ 13:11:
kan het zijn dat een mailtje dat je kreeg over het afwijzen van HK-toegang (23-juni-2003) je motivatie heeft doen dalen?

voor zover ik kan zien is daarmee wat misgegaan, je had namelijk nooit toegang gevraagd en die afwijzing is volgens mij ook niet helemaal terecht, die had naar een andere gebruiker gestuurd moeten worden.
marcusk heeft recent nog in een HK-topic gepost dus zal wel niet. Hij heeft namelijk automatische HK-XS :)

Mailtje zal idd wel fout verstuurd zijn.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah anyway
blijf gewoon weg en maak je profiel leeg en je bent klaar

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1