Toon posts:

Startpagina krijg hem niet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op 1 of andere manier heb ik een vage startpagina gekregen, ik heb al van alles geprobeert om hem weg te krijgen zoals:
-In regedit dingen verwijdert
-Met spybot en ad-aware gescanned
Als ik de startpagina verander in IE verandert ie de dag erna weer naar die site die ik niet weg krijg.
De site is trouwens: http://globe-finder.cc/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[google=remove globe-finder]

Eerst hit geeft volgens mij al een oplossing

HTH

[ Voor 57% gewijzigd door BtM909 op 15-10-2003 12:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ad-aware ge-update?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 10:37

mayhem

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 15 October 2003 @ 12:43:
[google=remove globe-finder]

Eerst hit geeft volgens mij al een oplossing

HTH
er zijn nu meer resultaten zie ik, vorige keer dat ik zocht was er maar 1 goeie result
ik heb het nu al opgelost, bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 12:48 ]

Verwijderd

Ik ben ook een hele tijd bezig geweest met dit probleem. Ik had steeds globefinder en luckysearch als startpagina. Ik had ook last van een af en toe ontzettend traag lopende IE. Nergens was wat te vinden totdat ik er pas achterkwam dat het iets met het bestand tapicfg.exe in de system32 directory te maken had. Ik had het met msconfig uit de Startup gehaald. Niet verwijderen dit bestand overigens want het hoort gewoon bij Windows.

Het programma
http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/cwshredder.zip
omschrijft precies de klachten die ik heb.

Ik vraag me toch af hoe ik dit heb kunnen oplopen. Er is een firewall en een geupdate virusscanner actief en ik draai regelmatig adaware en spybot.
Pagina: 1