Toon posts:

[w2k3] en Microsoft CRM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik bezig met een installatie van Microsoft CRM. Het CRM pakket van microsoft dat eind van dit jaar gaat uitkomen. Ik ben op dit moment de beta aan het testen. Ik vroeg me af of er hier misschien nog meerdere mensen zijn die ook op dit moment de beta aan het installeren/configureren zijn. Dus die ook de mogelijkheden van Microsoft CRM aan het testen zijn. Misschien kunnnen we op deze manier ervaringen uitwisselen ?

Over CRM ben ik nu al aardig ingelezen. Maar overal wordt gesproken over een installatie op een Win2k Server. Aangezien dat hier niet zo lekker loopt en we toch willen overstappen naar w2k3. Ben ik nu een nieuwe installatie begonnen op een win 2003 Enterprise bak. Heeft iemand hier misschien ervaringen mee ? Aangezien er alleen maar gesproken wordt over het installeren op een win2k server. Kan dit eventuele problemen opleveren ? Zijn hier aanpassingen bij nodig ? Zullen sommige functionaliteiten niet werken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 12:39 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik move je topic even naar Software Algemeen, aangezien het hier niet over Windows gaat, maar meer over Software ;)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 15 October 2003 @ 13:06:
Ik move je topic even naar Software Algemeen, aangezien het hier niet over Windows gaat, maar meer over Software ;)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Het zit er idd een beetje tussenin :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb MS CRM 1.0 draaien op Win2k server, geen probleem dus.
Q: *When will Microsoft CRM support Windows Server 2003?
A: Microsoft CRM will support Windows Server 2003 with the 1.2 release. If customers are currently using Microsoft CRM 1.0 and want to upgrade from Windows Server 2000 to Windows Server 2003, they must also upgrade to Microsoft CRM 1.2 to do so.
Welke versie heb jij draaien? :)
Version 1.2 will be available in December 2003.
:P

edit:
En ja ik weet het, ik reageer wat laat maar vond het relevant genoeg :+

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 18-10-2003 20:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 18 oktober 2003 @ 20:03:
Ik heb MS CRM 1.0 draaien op Win2k server, geen probleem dus.

[...]

Welke versie heb jij draaien? :)

[...]
:P

edit:
En ja ik weet het, ik reageer wat laat maar vond het relevant genoeg :+
Werkt het goed op je win2k server? Hmmmmmz ik dacht dat het toch wel mogelijk zou moeten zijn vandaar dat ik het gewoon ben gaan proberen. Ik draai ook versie 1.0 trouwens. Draai je ook sales daarbij ? En heb je dat gewoon thuis draaien ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 16:15 ]