Toon posts:

ineens Buffer underrun in NERO, CDRWIN werkt perfect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Sinds een paar dagen kan ik geen cd compilaties met nero meer maken terwijl CDRWIN geweldig werkt. Ook als ik een image-bestand met nero maak en deze weg probeer te schrijven. NU moet ik zeggen dat mijn 8X brander (plextor 8/4/32A) al mooi wat cds heeft gemaakt. Ik vind het echter vreemd dat CDRWIN wel wil en NERO ineens niet meer (heeft tijden goed gewerkt). Is hij nu kapot of is er iets anders ? (ik heb verscheidene topics al gelezen)

Systeem:

Asus p4pe MOBO
Pentium 2,66 GHZ
Tijdelijk brakke 2MB videokaart
Maxtor 160GB HD 8MB cache
48x CDrom speler
8/4/32A Plextor
Creative Soudblaster PCI 128

Primary Master:
Maxtor 160 GB HD 8MB cache

Primary Slave:
--------

Secundary Master:
Plextor 8/4/32A

Secundary Slave:
48x CDrom speler

Ik heb al veel dingen geprobeerd, Namelijk: Verschillende NERO versies, Slave en masters veranderd en DMA opties aangezet/uitgezet. 1 SCHIJF aan een RAID controller zetten maakt toch niet zoveel uit? (al hoewel die wel een ata 133 controller bevat)

Maar goed laat jullie mening gelden hierover.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat dr geen reacties komen :'(

Verwijderd

Ik kwam dit in de PX708 topic voor je tegen:
Verder kwamen ze met de mededeling dat je NERO compleet moet verwijderen (is een tool voor http://www.nero.com/en/631940828445001.html ) voordat je een update gaat doen.. rebooten dan NERO 60011,15 of 19
installeren.
Ik denk dat dit ook voor jou van pas kan komen. Misschien dat er wat corrupte bestanden hergebruikt worden?

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Ik heb precies hetzelfde met mijn Plextor 12/4/32A (SCSI). Als ik een cd probeer te fikken middels een cue file (Burn Image) dan krijg ik allerlei buffer underrun problemen in Nero (op 8x zelfs) terwijl ik met cdrwin het op 12x in één keer kan fikken. Ik heb helaas nog geen oplossing gevonden maar ook niet echt gezocht nog.... ik zal bovenstaande tip zeker proberen.

Pointless

Verwijderd

Idd ik had hetzelfde maar alleen met muziek cd's.
Ben voor muziek cd's gewoon een ander programma gaan gebruiken (ik zeg niet welke want dan word er gelachen)

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Roxio Easy CD creator!!! Hahahahahahahaha!!!

Zo, nu kan je het vertellen want er is al gelachen :-).

Pointless

Pagina: 1