Mensen,
Sinds een paar dagen kan ik geen cd compilaties met nero meer maken terwijl CDRWIN geweldig werkt. Ook als ik een image-bestand met nero maak en deze weg probeer te schrijven. NU moet ik zeggen dat mijn 8X brander (plextor 8/4/32A) al mooi wat cds heeft gemaakt. Ik vind het echter vreemd dat CDRWIN wel wil en NERO ineens niet meer (heeft tijden goed gewerkt). Is hij nu kapot of is er iets anders ? (ik heb verscheidene topics al gelezen)
Systeem:
Asus p4pe MOBO
Pentium 2,66 GHZ
Tijdelijk brakke 2MB videokaart
Maxtor 160GB HD 8MB cache
48x CDrom speler
8/4/32A Plextor
Creative Soudblaster PCI 128
Primary Master:
Maxtor 160 GB HD 8MB cache
Primary Slave:
--------
Secundary Master:
Plextor 8/4/32A
Secundary Slave:
48x CDrom speler
Ik heb al veel dingen geprobeerd, Namelijk: Verschillende NERO versies, Slave en masters veranderd en DMA opties aangezet/uitgezet. 1 SCHIJF aan een RAID controller zetten maakt toch niet zoveel uit? (al hoewel die wel een ata 133 controller bevat)
Maar goed laat jullie mening gelden hierover.
Alvast bedankt.
Sinds een paar dagen kan ik geen cd compilaties met nero meer maken terwijl CDRWIN geweldig werkt. Ook als ik een image-bestand met nero maak en deze weg probeer te schrijven. NU moet ik zeggen dat mijn 8X brander (plextor 8/4/32A) al mooi wat cds heeft gemaakt. Ik vind het echter vreemd dat CDRWIN wel wil en NERO ineens niet meer (heeft tijden goed gewerkt). Is hij nu kapot of is er iets anders ? (ik heb verscheidene topics al gelezen)
Systeem:
Asus p4pe MOBO
Pentium 2,66 GHZ
Tijdelijk brakke 2MB videokaart
Maxtor 160GB HD 8MB cache
48x CDrom speler
8/4/32A Plextor
Creative Soudblaster PCI 128
Primary Master:
Maxtor 160 GB HD 8MB cache
Primary Slave:
--------
Secundary Master:
Plextor 8/4/32A
Secundary Slave:
48x CDrom speler
Ik heb al veel dingen geprobeerd, Namelijk: Verschillende NERO versies, Slave en masters veranderd en DMA opties aangezet/uitgezet. 1 SCHIJF aan een RAID controller zetten maakt toch niet zoveel uit? (al hoewel die wel een ata 133 controller bevat)
Maar goed laat jullie mening gelden hierover.
Alvast bedankt.