[HL1] Fout in game? Level laadt niet verder.

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40
Onder het motto 'HL1 uitspelen voordat HL2 in de winkels ligt' ben ik na een wel hele lange pauze weer begonnen aan HL1. Heb me savegames weer opgegraafd onder een dikke laag stof, en me maar weer eens verdiept in het spel, en ik zat er weer snel in :)

Maar ik heb een probleempje.

Ik zit hier:

In Lambda Core:

You'll reach another room which consists of platforms which not only revolve, but move up and down as well. You'll need to ride around the outside to activate the switches, then jump into the newly-opened teleport chamber in the middle:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~i.blaauw/vast.jpg

Dit is dus die 'another room' met in het midden die teleporter.

Maar als ik hier doorheen ga, dan kom ik weer in het gedeelte waar je vandaan kwam (was ook zo'n geval met allemaal ronddraaiende dingen met teleporters, zodat je steeds hoger kwam, en bovenin zat 1 teleporter die je hierheen brengt.
Normaal als je hier in springt hoort dit te gebeuren:

After climbing up a ladder and running down some corridors you'll reach a stronghold where you'll be informed about the next stage of your journey. Stock up on health and ammo -- you'll need it. Be sure and take the long jump module too.

Dus er gaat wat mis, ik heb console al gechecked, maar er staat nergens iets van 'failed to load' oid.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik speel via steam, voor als het uitmaakt.

Bij voorbaad dank :)

Verwijderd

Vragen in SPV ->

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

.

[ Voor 132% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:06 ]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Waar zit je dan vast, want je plaatje is niet die van de stronghold met walther en barney.

Wat ik denk waar je zit is dat je van meerdere kanten die teleport kan inspringen, probeer alle kanten, todat je de juiste hebt gevonden. (F6-en voordat je in en teleport springt :D)

[ Voor 19% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-10-2003 12:40 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• spokje
hdd schreef op 15 oktober 2003 @ 12:37:
Beetje lam om voor hl1 een walktrough te pakken imo. hl speel je voor de sfeer, niet om er zo snel mogelijk doorheen te rossen. Maar dat is uwe keuze.

Moet je niet een andere teleporter in, of nog een aantal schakelaars overhalen?

Edit: Volgens mij moest je 2 schakelaars over halen in van die garage deuren. Als je er maar 1 over haalt, gaan die blokken rond de teleporter maar half open, en als je er dan inspringt ga je fout indeed. :)
Ik heb die walktrough pas gepakt toen ik er niet meer uitkwam, niet omdat ik er snel doorheen wil rossen oid, maar ok.

Ik heb beide knoppen omgehaald, echt al 100 x overnieuw geprobeerd :P het wil maar niet lukken, zou ie nog verder open moeten eigenlijk?
vacuumcleaner schreef op 15 oktober 2003 @ 12:39:
Waar zit je dan vast, want je plaatje is niet die van de stronghold met walther en barney.

Wat ik denk waar je zit is dat je van meerdere kanten die teleport kan inspringen, probeer alle kanten, todat je de juiste hebt gevonden. (F6-en voordat je in en teleport springt :D)
Ik zit vast in dat bovenste engelse stukje wat ik heb gepost ;) boven de screenshot :) heb beide kanten geprobeerd, met hetzelfde resultaat :)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Het kan dus idd een bug zijn door steam.

Weet je het exacte levelnaam van het level waar je naartoe moet? Deze kan je in je console geloof ik starten

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• spokje
't Probleem daarvan is dat je dan geen wapens hebt
Pagina: 1