Onder het motto 'HL1 uitspelen voordat HL2 in de winkels ligt' ben ik na een wel hele lange pauze weer begonnen aan HL1. Heb me savegames weer opgegraafd onder een dikke laag stof, en me maar weer eens verdiept in het spel, en ik zat er weer snel in 
Maar ik heb een probleempje.
Ik zit hier:
In Lambda Core:
You'll reach another room which consists of platforms which not only revolve, but move up and down as well. You'll need to ride around the outside to activate the switches, then jump into the newly-opened teleport chamber in the middle:

Dit is dus die 'another room' met in het midden die teleporter.
Maar als ik hier doorheen ga, dan kom ik weer in het gedeelte waar je vandaan kwam (was ook zo'n geval met allemaal ronddraaiende dingen met teleporters, zodat je steeds hoger kwam, en bovenin zat 1 teleporter die je hierheen brengt.
Normaal als je hier in springt hoort dit te gebeuren:
After climbing up a ladder and running down some corridors you'll reach a stronghold where you'll be informed about the next stage of your journey. Stock up on health and ammo -- you'll need it. Be sure and take the long jump module too.
Dus er gaat wat mis, ik heb console al gechecked, maar er staat nergens iets van 'failed to load' oid.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik speel via steam, voor als het uitmaakt.
Bij voorbaad dank
Maar ik heb een probleempje.
Ik zit hier:
In Lambda Core:
You'll reach another room which consists of platforms which not only revolve, but move up and down as well. You'll need to ride around the outside to activate the switches, then jump into the newly-opened teleport chamber in the middle:

Dit is dus die 'another room' met in het midden die teleporter.
Maar als ik hier doorheen ga, dan kom ik weer in het gedeelte waar je vandaan kwam (was ook zo'n geval met allemaal ronddraaiende dingen met teleporters, zodat je steeds hoger kwam, en bovenin zat 1 teleporter die je hierheen brengt.
Normaal als je hier in springt hoort dit te gebeuren:
After climbing up a ladder and running down some corridors you'll reach a stronghold where you'll be informed about the next stage of your journey. Stock up on health and ammo -- you'll need it. Be sure and take the long jump module too.
Dus er gaat wat mis, ik heb console al gechecked, maar er staat nergens iets van 'failed to load' oid.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik speel via steam, voor als het uitmaakt.
Bij voorbaad dank