gratis alternatief Connectux

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:17
Is er een gratis alternatief voor Connectux ?
Met ongeveer de zelfde functies en simepele GUI ?
En eventueel ook voor hun TeamLink....

[ Voor 18% gewijzigd door Reveal! op 15-10-2003 12:10 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

als ik wist wat connectux was.. zou ik wel eens rond kunnen kijken..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik denk dat clarkconnect al een heel eind in de buurt komt. Ik heb het zelf ook gebruikt en het is echt simpel qua opzet (check de screenshots) doch zeer krachtig.

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:17
ik draai clarckconnect ook hier lokaal, maar komt ook redelijk in de buurt maar niet qua office netwerk opties, users toegang etc....

www.connectux.nl

Verwijderd

KarreMania schreef op 15 October 2003 @ 12:10:
als ik wist wat connectux was.. zou ik wel eens rond kunnen kijken..
/me googled ff :P
ConnectTuX:

ConnecTUX2 is een netwerkoplossing die basisfunctionaliteit als file- en printersharing, internettoegang, een e-mailserver en automatische databackups verzorgt. ConnecTUX2 Business biedt tevens een VPN oplossing voor remote beheer en thuiswerken. De ConnecTUX2 All-in versie biedt naast de basisfunctionaliteit een faxserver, agendadeling, een webserver, webcache en VPN.

De gebruiksvriendelijke interface van de ConnecTUX software stelt u in staat om zelf eenvoudig de netwerkserver te beheren. Uw reseller kan u snel en effectief helpen door bijvoorbeeld beheer op afstand van uw complete netwerk.

De ConnecTUX software is speciaal ontwikkeld om de ideale netwerkoplossing te bieden voor MKB-bedrijven. De software biedt gebruiksvriendelijkheid, veiligheid, kwaliteit en stabiliteit omdat deze is ontwikkeld op Linux en door middel van een gebruiksvriendelijke beheerinterface erg eenvoudig te beheren is

Teamlink:

TeamLink maakt het mogelijk om met meerdere personen Outlook-gegevens te delen. Of het nu gaat om het kijken in andermans agenda, het bijhouden van takenlijsten, of het beheren van algemene e-mail door meerdere personen, het kan allemaal met TeamLink.

TeamLink Value

TeamLink Value is een zelfstandig product, dat
in bijna elk netwerk kan worden gebruikt. Zo maakt het niet uit of u gebruik maakt van een ConnecTUX-server, Windows NT/2000-server, of een willekeurige linux-server*. Zelfs op een 'share' in een peer-to-peer-netwerk kunt u TeamLink gebruiken. TeamLink Value is een sterk verbeterde doorontwikkeling van de vorige TeamLink-versie, die als extra module in ConnecTUX beschikbaar was.
TeamLink Value biedt de volgende voordelen:
· Sterk verbeterde stabiliteit en compatibiliteit;
· Gedetailleerd toekennen van rechten mogelijk;
· Offline gebruik mogelijk. Dit houdt bijvoorbeeld in dat een TeamLink-gebruiker met een notebook op locatie de bedrijfsagenda kan
beheren. Bij aankomst op kantoor kan hij of zij wijzigingen synchroniseren;
· Public folder op zelfde wijze als Exchange ingesteld.

TeamLink Pro

De Pro-versie van TeamLink beschikt bovenop de Value-versie over:
· Complete mailserver voor zowel in- als externe mail;
· Webmail-module, om overal ter wereld in- en externe mail te kunnen lezen;
· Mogelijkheid voor geïntegreerde virusscanner.

Windows- én Linux-versie

De TeamLink Pro versie wordt geleverd in een Windows- of een Linux-variant. De prijs is hetzelfde.
· De mailserver van de Windows-variant draait op een bestaande machine met een Windows 98/ME/NT 4.0, 2000 Pro, 2000 Server, XP Home, XP Pro of 2003 Server besturingssysteem;
· De mailserver van de Linux versie is onderdeel van een compleet dedicated ConnecTUX-gebaseerd Linux- platform.

De 'TeamLink Pro (Linux Platform)' heeft als extra voordelen: een
geïntegreerde firewall, automatische backup, fax en VPN-mogelijkheid. Bovendien is hiervoor geen Windows-licentie nodig. De Linux-variant werkt uiteraard op goedkopere hardware en is veel stabieler.

* TeamLink draait op Linux met samba 2.2.7 of hoger

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

M.a.w. je zoekt een linux distro ?
* moto-moi krabt achter z'n oor
* moto-moi wijst naar Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3
Zoals je trouwens ook in de NOS policy - updated 01/04/03 had kunnen vinden ;)

Dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 15-10-2003 12:19 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.