Op mijn werk gebruiken we verschillende typen computers met allemaal Windows 2000. Op één type computers, de celerons 433 patch id 0001/64MB RAM/6GB HD heb ik een raar probleem bij het opstarten. Het eerste scherm (dos based) waarin staat windows wordt opgestart schiet voorbij. Daarna komt het grafische opstartscherm met het MS logo. De eerste helft van de progress meter schiet vol, maar dan in het midden gebeurt er plots niets meer. De hele PC lijkt vast te zitten, geen HD activiteit en niets. Na ongeveer 2 minuten begint echter de HD weer vrolijk te ratelen en in Windows ook helemaal geen problemen.
Die 2 minuten wachttijd kan ik dus niet thuisbrengen. Ik heb al SP4 erover geïnstalleerd en alle updates van de MS site en ook al een volledige defragmentatie uitgevoerd, maar allemaal zonder resultaat. Het geheugen zit lijkt mij ook geen fout in, aangezien het bij alle PC's van dit type gebeurd.
Iemand een idee?
Die 2 minuten wachttijd kan ik dus niet thuisbrengen. Ik heb al SP4 erover geïnstalleerd en alle updates van de MS site en ook al een volledige defragmentatie uitgevoerd, maar allemaal zonder resultaat. Het geheugen zit lijkt mij ook geen fout in, aangezien het bij alle PC's van dit type gebeurd.
Iemand een idee?