Toon posts:

[outlook 2000] Openen map andere gebruiker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij een klant en die heeft het volgende probleem:

Als hij kiest voor Bestand -> Openen map andere gebruiker (agenda) dan opent zich een venster (van de opgevraagde gebruiker) maar geminimaliseerd :?

Dat heeft hij dus met iedere collega die hij oproept. Uiteraard ben ik aan het zoeken waar het eventueel kan zitten maar ik kom er niet uit.

Voordat ik Outlook 2000 opnieuw ga installeren wil ik eerst eens ff kijken of er een tweakert is die hier misschien ervaring mee heeft.

Oh ja, als ik het venster maximaliseer, vervolgens Outlook afsluit en wederom de gebruiker oproep, is het wederom geminimaliseerd (hij onthoud het dus niet).

ook heb ik de service verwijderd en opnieuw aangemaakt, helaas zelfde probleem!

Iemand een id :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:59 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Ongekend..... kep dus inmiddels heel office opnieuw geinstalleerd (om een heeeel lang verhaal kort te maken) en het probleem blijft :?

Iemand een id?

Verwijderd

waarom maximaliseer je het venster dan niet ndat ie geminimaliseerd opent? dan is het toch opgelost... ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat je dat dan bij iedere agenda moet doen. En je kent het wel:" Hij hoeft het niet te doen..."

Vandaar...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eens in je registry HKCU\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook en rename die key eens naar 'Outlook.old' oid - en zie eens ofdat je probleem dan opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 15 October 2003 @ 19:49:
Kijk eens in je registry HKCU\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook en rename die key eens naar 'Outlook.old' oid - en zie eens ofdat je probleem dan opgelost is.
Ik ga ermee aan de slag! Ik laat je even weten of dit geholpen heeft.

Bedankt zover :)
Pagina: 1