back functie in iexplorer werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Op sommige sites heb ik dus het probleem dat als ik op back druk dan looptme explorer vast. Ik heb dit probleem ook op bijv de site van silva

Nou is mijn vraag is dit op te lossen door de website aan te passen of is er geen oplossing voor, ik kan namelijk nergens wat vinden in de search die hier evt een work arround geeft.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat het te maken heeft met css en <tk>

Nou begreep ik dat een maat van me hier het geprobeerd heeft maar die kreeg een slotje omdat hij het een beetje op een onsociale manier probeerde.

Ik hoop het anders te kunnen en wel een oplossing weten te vinden. (scheelt weer een hoop nachten scripten o.i.d)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je een concreet voorbeeld geven?

• Link naar specifieke pagina
• stukje code

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Maar je wilt het op jouw eigen site? Wat is de code die je daarin gebruikt? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je gevonden dmv zoeken op google/got search? Heb je de FAQ van W&G al es gelezen?

[ Voor 49% gewijzigd door Willem op 15-10-2003 11:55 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

je maat kreeg het slotje ook vanwege zijn onduidelijke verhaal. Ook jouw verhaal blinkt niet uit in helderheid. Mij is niets bekend van eventuele bugs met betrekking tot CSS en table-rows of cellen die de functionaliteit van je back-toets zouden beinvloeden.
Een helder en liefst simpel testvoorbeeld waar het probleem zich voordoet zou wel erg handig zijn in dit geval - vanwege een productiefout in de serie glazen bollen die moderators bij toetreden krijgen uitgereikt moeten we helaas aan onze gebruikers vragen om duidelijker te zijn in hun topics...

Ik heb je maat trouwens ook gezegd dat hij best een voorstel voor een nieuw topic naar me toe mocht sturen - ik krijg echter het gevoel dat hij in plaats daarvan jou heeft gevraagd dit topic voor hem te openen. Dat is dus niet de bedoeling - en voor jou geldt gewoon hetzelfde: als je alsnog een topic over dit specifieke onderwerp wilt hebben stuur me dan eerst maar een voorstel voor je topic met een uitgebreide en heldere topicstart.

[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 15-10-2003 12:10 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.