• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Op gsm.nl (http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2039) stond deze actie vorige week ook al, maar graag zou ik willen weten wie die actie heeft gedaan en of het goed is gegaan (betaling etc.).

Verwijderd

Zaterdag 4 oktober alles op de post gedaan, 9 oktober een mailtje gekregen dat ze alles hebben ontvangen en dat de sim binnen acht werkdagen zou worden verstuurd, en daar wacht ik nu nog op.

Verwijderd

Wacht helaas ook nog op mijn simkaart. Op eMails wordt helaas amper of pas een dag later gereageerd. Klantenservice is dus niet best. Nu maar hopen dat de kaart snel binnen is.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Of ervaringen met gsmnederland.nl hebben dezelfde actie (zelfde bedrijf?)

Verwijderd

Kijk maar op Telecomverglijker. bij 2Call.nl hebben ze trouwens ook de zelfde actie en daar lees ik op telecomverglijker veel goede ervaringen. Had beter ook bij 2call kunnen bestellen. Werken veel sneler

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 12:18:
Wacht helaas ook nog op mijn simkaart. Op eMails wordt helaas amper of pas een dag later gereageerd. Klantenservice is dus niet best. Nu maar hopen dat de kaart snel binnen is.
na eerdere slechte ervaringen met gsm.nl heb ik toch besloten dit abo aan te vragen

na aanvraag deed de track-trace het niet, mailtje gstuurd hierover, dag erna antwoord dat mijn aanvraag in behandeling was

aangezien ik in een studentenhuis woon en ik waarschijnlijk afgewezen wordt heb ik hierover gsm.nl weer een mailtje gestuurd.
resultaat geen antwoord

track-trace deed het inmiddels en geeft al sinds 2/10 aan dat ik de bestelling binnen 8 dagen mag verwachten

daarna niets meer gehoord, waarschijnlijk ben ik afgewezen, maar van gsm.nl zal ik dit waarschijnlijk nooit horen

bellen heeft geen zin

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Nou dan ben ik benieuwd of ik nog wat krijg. Kan me echt geen enkele reden bedenken dat orange mij afwijst. Ik vind toch dat een mailtje van gsm.nl niet teveel gevraagd is.

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

Macabre

Euhh...

Hmm dus je betaald 5 euro voor een SIM-Kaart en je krijgt van hun 30 euro per maand beltegoed.
Verder brengen ze helemaal niets in rekening ?

Zelf heb je alleen een telefoon nodig zonder sim-lock...

Klinkt interessanter als mijn huidige t-mobile abo (38 euro per maand)

[ Voor 10% gewijzigd door Macabre op 15-10-2003 13:24 ]

..:: Specs ::..

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
vandaag de brief van gsm.nl in de bsu dat ik idd ben afgewezen
nu mag ik een brief gaan schrijven/faxen :(

kut-studentenhuis

Tijd van werken, tijd van rusten

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 17:25

megaleo

Special member

Het is zeker niet mogelijk om je oude nummer te houden?

Verwijderd

megaleo schreef op 15 October 2003 @ 18:26:
Het is zeker niet mogelijk om je oude nummer te houden?
Is gewoon mogelijk hoor. Kan je rechtstreeks met Orange regelen.

Verwijderd

@Kl3utjah

Heb je je simkaart al binnen? Heb gistern eindelijk een reactie op mijn mail gekregen (na 2 dagen) waarin ze zeggen dat ze alles op 9. okt. naar orange doorgegeven hebben en nog op de bevestigen van orange wachten. Makkelijk om alles op de provider te schuiven

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 12:06:
@Kl3utjah

Heb je je simkaart al binnen? Heb gistern eindelijk een reactie op mijn mail gekregen (na 2 dagen) waarin ze zeggen dat ze alles op 9. okt. naar orange doorgegeven hebben en nog op de bevestigen van orange wachten. Makkelijk om alles op de provider te schuiven
Nog niet, tracking ding van hun site staat ook nog steeds op hetzelfde. Als die acht dagen om zijn ga ik ze wel mailen (helaas pas maandag). Wel jammer dat zoiets zo lang moet duren .. volgende keer geen gsm.nl meer denk ik

Verwijderd

@kl3ujah

Is saterdag geen werkdag voor een (web) winkel? Dan moeten zij het eigentlijk morgen (vrijdag) versturen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 16:09 ]

Verwijderd

:) Heb vandaag een mailtje gekregen dat zij de simkaart verzonden hebben :)
misschien bel ik morgen al met orange ;)

Verwijderd

[rml][ GSM.nl Superaanbieding] € 30 bundeltegoed voor € 5/maand![/rml] :)
Worden de meeste vragen al wel beantwoord

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 10:58 ]

Pagina: 1