Ik heb een ASP.net intranet applicatie gemaakt die draait onder IIS6 op Windows 2003. Hij slaat z'n gegevens op in een SQL-Server 2000 die op een andere machine draait. Daarnaast heb ik een ontwikkelbak waar ook win 2003 en IIS6 draaien. Ook die slaat zijn gegevens op in dezelfde SQL-Server 2000.
Op m'n ontwikkelbak geven textboxen waar een datum in getoond wordt: 31-12-2003
Op de "echte" webserver geven textboxen waar een datum in getoond wordt: 12/31/2003
Op de echte webserver geeft hij dus een engelse datumnotatie en op mij ontwikkelbak een nederlandse datum notatie. Nou kan ik dat natuurlijk in ASP.net oplossen met een Format functie, maar dan had ik natuurlijk hier niet gepost. Ik wil namelijk dat beide webservers gelijk reageren, om onnodige problemen te voorkomen.
Ik heb de regionale settings van beide PC's bekeken. In eerste instantie had de "echte" webserver engelse instellingen, maar nadat ik dat had aangepast en de server opnieuw had opgestart verhielp dit niets.
Iemand een idee?
Edit: nog wat extra info toegevoegd
Op m'n ontwikkelbak geven textboxen waar een datum in getoond wordt: 31-12-2003
Op de "echte" webserver geven textboxen waar een datum in getoond wordt: 12/31/2003
Op de echte webserver geeft hij dus een engelse datumnotatie en op mij ontwikkelbak een nederlandse datum notatie. Nou kan ik dat natuurlijk in ASP.net oplossen met een Format functie, maar dan had ik natuurlijk hier niet gepost. Ik wil namelijk dat beide webservers gelijk reageren, om onnodige problemen te voorkomen.
Ik heb de regionale settings van beide PC's bekeken. In eerste instantie had de "echte" webserver engelse instellingen, maar nadat ik dat had aangepast en de server opnieuw had opgestart verhielp dit niets.
Iemand een idee?
Edit: nog wat extra info toegevoegd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:20 ]