Morgeuh...
Ik heb de search op zn kop gezet, ben zelf al aan het zoeken geweest in regedit, maar kom dr niet uit.
Wat ik wil:
Bij een van onze klanten draait windows xp Home.
Bij al onze klanten is het mogelijk om via rdp te pc over te nemen (met xpPro dus), maar zoals jullie weten, zit in xp Home die mogelijkheid niet, client zit er wel in, server niet.
Ik ben zoals gezegd gaan kijken in oa regedit en kom daar de volgende sleutel tegen:
naam: waarde:
fDenyTSConnections 0x00000001 (1)
Dit staat bij mn xpPro laptop op 0 en bij xp home op 1
Ik t spul dus op 0 gezet, maar dat mocht niet baten.
Volgens mij MOET het mogelijk zijn via t register/extra bestamden toevoegen.
Wie o wie heeft een oplossing?
En dan bedoel ik NIET vnc,Pc Anyware ed, ik wil t ERRUG graag via rdp omdat ik anders voor één klant een extra programma moet gebruiken.
BVD, Steve
ik weet niet in welk forum ik dit moest posten, als het in Networking hoort... bvd modje
Ik heb de search op zn kop gezet, ben zelf al aan het zoeken geweest in regedit, maar kom dr niet uit.
Wat ik wil:
Bij een van onze klanten draait windows xp Home.
Bij al onze klanten is het mogelijk om via rdp te pc over te nemen (met xpPro dus), maar zoals jullie weten, zit in xp Home die mogelijkheid niet, client zit er wel in, server niet.
Ik ben zoals gezegd gaan kijken in oa regedit en kom daar de volgende sleutel tegen:
naam: waarde:
fDenyTSConnections 0x00000001 (1)
Dit staat bij mn xpPro laptop op 0 en bij xp home op 1
Ik t spul dus op 0 gezet, maar dat mocht niet baten.
Volgens mij MOET het mogelijk zijn via t register/extra bestamden toevoegen.
Wie o wie heeft een oplossing?
En dan bedoel ik NIET vnc,Pc Anyware ed, ik wil t ERRUG graag via rdp omdat ik anders voor één klant een extra programma moet gebruiken.
BVD, Steve
ik weet niet in welk forum ik dit moest posten, als het in Networking hoort... bvd modje
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:19 ]