Toon posts:

[NT4] netwerk adapter opnieuw installeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een WINNT40 netwerk die niet werkt. Nadat ik de adapter geinstalleerd had is er iets mis gegaan. Nu kan ik het netwerk niet op en niet bij de adapters komen. Wat moet ik doen om de installatie opnieuw te kunnen uitvoeren!..

bijvoorbaad dank.

Verwijderd

ik snap er nix van.. :? waarom moet je het netwerk opkomen om een netwerkadapter opnieuw te installeren?

Wat is het probleem... :?

Wat je altijd nog kan proberen is de adapter uit de pc te halen, op te starten, pc weer uit, adapter er weer in en weer opstarten...
(als ik je verhaal een beetje begrijp wil je de drivers opnieuw installen)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Kun je niet fysiek bij die server ofzo :?.

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Alles verwijst nog naar je oude ethernetkaart.
ik denk dat je dan al weet

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Heb je drivers van de originele Windows NT4 server gebruikt? Zo ja moet je het Service Pack wat je op de machine gedraait hebt opnieuw installeren.

Misschien is het handig om een betere beschrijving te maken van wat je allemaal gedaan hebt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lh1981 - zoals je ziet aan de reacties, is je uitleg van je probleem niet helemaal duidelijk, bovendien mis ik in je post wat eigen initiatief. Wat heb je zelf al geprobeerd, en wat heb je gevonden toen je zocht?

Pas aub even je topic start aan met een precieze probleemomschrijving (NT4 server? NT4 Workstation? Welke NIC? Krijg je foutmeldingen).

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

Reptile209

- gers -

In principe moet je de mislukte adapter netjes weg kunnen halen als je rechtsklikt op Network Neighborhood, Properties, Adapters (ofzo). Mik ze daar weg, herstart en begin opnieuw.
Maar ik gok eigenlijk dat je dat zelf al bedacht had, en dat je nu vastloopt op het feit dat je domein-admin-password niet meer gevalideerd kan worden omdat je geen netwerk hebt. Log je nu - zonder netwerk dus - wel in op de lokale machine en niet op je domein oid? Want dat gaat dus waarschijnlijk gezeur opleveren. :)

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1