Hauppauge MediaMVP

Pagina: 1
Acties:

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:27
Als gebruiker van een Hauppauge PVR-350 surf ik regelmatig eens naar de hauppauge website en zo las ik overlaatst over een nieuw product dat op de markt gaat komen van Hauppauge, de MediaMVP : http://www.hauppauge.tv/files/mediamvp_datasheet.pdf

Dit lijkt me echt een super product, het enige nadeel is dat je geen DIVX of XVID kan afspelen. Voor de rest is dit veel beter dan een SVCD/DVD speler. Ik kan dan gewoon met mijn PVR-350 opnemen en in de woonkamer kan het bekeken worden. Super toch !!!

Nu mijn vraag : weet iemand of er soortgelijke producten bestaan of in ontwikkeling zijn? Als er nog support voor DIVX of XVID bij zou kunnen dan zou het helemaal een droomproduct zijn...

• BabyBaba
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 16:41

The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.

Verwijderd

Ik weet niet wat je veder nog meer kan met die Hauppauge PVR-350, maar met een sateliet ontvanger kan je dat ook plus veel meer.

bijv, een flimpje opneme van canal+ en later kan je hem via de computer op een dvd of xsvcd branden.
Ook licht daar bij de beeldkwaliteit een stuk hoger, maar dat geld voor alles bij satelliet ontvangst.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

pinnacle showcenter

300,-

ik heb zelf ook wel interesse in die hauppauge mvp, ding is hier in nl alleen weer 130,- terwijl in de vs 90,- is.

dvd kan alleen ook niet wegens rechten, maar er komt misschien nog wel eens een versie die dat mogelijk maakt.

alleen kan hij momenteel ook geen ac3 aan, en heeft hij iig geen digitale uitgang.

hmm, nog een nadeel dat ik net las in een review is dat hij geen ntsc films kan afspelen op een pal tv. je kan de box wel ntsc laten uitzenden dus als je tv het aankan is het volgens mij niet echt een proleem, alleen moet je dan steeds de settings switchen.

ik neem namelijk zelf alles op met mijn pvr250 in pal. maar download ook vaak tvrips uit de vs en die zijn natuurlijk ntsc en die wil ik ook wel zien.

Ik denk dat ik er maandag wel een ga kopen, het is toch bijna perfect.

De europese versie heeft trouwens een scart aansluiting (incl rgb composite geloof ik) in de vs alleen s-video en simpel composite.

[ Voor 43% gewijzigd door cosmoOo op 08-11-2003 18:12 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.