Toon posts:

[Videokaart] Radeon 9200SE 128Mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hardware: Ik heb hier een Radeon 9200SE 128Mb
Software: Catalyst 3.8 geïnstaleerd.

Probleem: Maar mijn beeld durft nogal dikwijls een 10 seconden blijven volledig blijven stilstaan. En daarna komt er even iets heel raar op het beeld en daarna kan ik weer gewoon doorwerken.

Post-Probleem: Als ik terug kan doorwerken met de computer loopt niet alles zoals het zou moeten, als ik bijvoorbeeld rechts klik om een menu tevoorschijn te laten komen dan komt dit menu maar traag en hapert het een beetje. Ook scrollen op bijvoorbeeld de tweakers.net frontpage verloopt heel traag en nogal schokkerig.

Hopelijk weten jullie een oplossing voor dit probleem, ik zal het deze avond als ik thuis kom wel lezen dan :)

Verwijderd

Heb je misschien een VIA chipset waarvan je de chipset drivers nog niet hebt geinstalleerd?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Vertel eens wat meer over je overige hardware en wat je hebt gedaan om het op te lossen, anders wordt het voor ons hier glazen bol werk en dan kan je volgens mij beter naar een waarzegger gaan voor een oplossing ;)
edit:
Aangezien je nick Kevin AMD is, gok ik dat je een AMD processor hebt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Turkish op 15-10-2003 10:33 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Turkish schreef op 15 oktober 2003 @ 10:32:
Vertel eens wat meer over je overige hardware en wat je hebt gedaan om het op te lossen, anders wordt het voor ons hier glazen bol werk en dan kan je volgens mij beter naar een waarzegger gaan voor een oplossing ;)
edit:
Aangezien je nick Kevin AMD is, gok ik dat je een AMD processor hebt :)
Hehe @ "glazen bol werk".

Geef je sys specs eens aub.

Ook zou je zoals al gezegd de 4-in-1 drivers kunnen/moeten installeren. (indien je een VIA chipset hebt natuurlijk)