[winamp]KazaA playlist inladen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
ik heb hier zo'n 3000+ nummers in mijn shared folder, das leuk en aardig, de kazaa player ook, maar winamp vind ik fijner.

is er een manier om de playlist in te laden in winAmp? In 3000+ nummers zoeken en toevoegen is niet zo fijn en duurt vaak lang

ik heb al op winamp.com gezocht en de search gebruikt, maar volgens mij ben ik de enige die dit wil? Via google kon ik ook al niks vinden (iets van een converter ofzow :? )

Wie weet hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
^--^ subtiel schopje ^--^

er moet toch iets te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
ja, een nieuwe playlist maken in winamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 20:16
ctrl+a en dan in winamp slepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Je kan toch gewoon je shared folder openen in winamp :? Dan maakt hij vanzelf een playlist van alle nummer die daarin staan...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je probleem?
ik laad 3000 nr's anders aardig snel

ik heb wel ondervonden dat 3.0x een heel stuk trager laad dan 2.8+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in winamp (in playlist): add --> add dir --> C:/mysharedfolder << duurt 5 sec, en alles staat er in hoor :) (althans bij mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
ja maar ik maak bijvoorbeeld een mooie playlist in kazaa (als ik eits download dan gelijk toevoegen), maar hoe kan ik nou die specifieke playlist inladen in Winamp, bijv. kazaa.kpl inladen, zodat ik niet eerst 3000+ nummers moet afzoeken voordat ik de goede bij elkaar heb, die library functie vind ik ook niet echt handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F3 intypen. Dan kan je beginletters van de song of artiest invullen en heb je zo je 3000+ gefilterd. Druk nogmaals op F3 en je filtering is weer weg. (uiteraard vanaf versie 3.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
ja maar dan moet ik nog met de hand die playlist samenstellen, terwijl de playlist die ik wil al kant en klaar in kazaa bestaat, nu moet die nog geimporteerd worden naar winamp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou de wijze adviezen opvolgt, ben je mss wel eventjes bezig maar dan heb je wel wat je hebben wilt. Dus gewoon alles in winamp laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
|:( dat duurt me te lang, i ser geen conversie programma voor *.kps naar *.pl oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
LiquidSmoke schreef op 17 oktober 2003 @ 19:38:
|:( dat duurt me te lang, i ser geen conversie programma voor *.kps naar *.pl oid :?
Lijkt me lastig omdat in de kpl dingen een relatief pad staat, of iets wat er op lijkt en in de .pls of .m3u staan absolute paden. (rename ze maar naar .txt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Goed. Ik heb even een progsel in elkaar geflanst. Het is verre van bug-vrij dus niet zeiken. :P
Hier kan je m'n progsel downen.

Je gooit het progsel in de dir waar ook je KaZaa-playlist in staat. Je start het. Je typt de naam in van je KaZaa-playlist en de naam van een Winamp-playlist. De naam die jij aan je playlist wil geven dus. Daarna wordt de playlist gefabriceerd.
Er moet wel "[metadata]" bijna aan het einde van de .kpl-file staan, anders gaat het progsel oneindig door. :)
Je hebt nu een .m3u-file. Die open je in winamp. Let wel op dat de .m3u-file in dezelfde directory staat als alle mp3-bestanden. Het zijn namelijk relatieve padnamen (zoals Prisoner hierboven al zei). Je hebt nu je lijstje in winamp.
Sla nu de playlist opnieuw op en je krijgt een .m3u-file met de absolute padnamen. Je kan de .m3u-file nu vanuit elk pad op je computer starten. :)

Post even of het gewerkt heeft. :)

[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 18-10-2003 10:03 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
hm, klinkt goed, ik ga het nu proberen en post zo wel ff het resultaat

/edit pagina bestaat niet???

[ Voor 20% gewijzigd door LiquidSmoke op 29-10-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 00:09
Creatief met URL's:
http://sjaak2000.tripod.com/zooi/playlist.exe

(Btw: ff Copy & Pasten in nieuw Window)

[ Voor 28% gewijzigd door MaNDaRK op 31-10-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

offtopic:
Ik doe nog wat anders dan de hele tijd hier op GoT te hangen. Mensen kunnen ook geen 5 minuten zonder je. :P
Leuk dat je er een topic over opent. Ik had graag willen reageren. :P
Verder wil ik geen date met je. :+

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
hey bedankt, ik werd echt geen wijs uit die url van je, khad al alles geprobeerd maar die nog niet :P

ik wou geen date met je, maar ik zit vast zonder dat programmatje van je :P binnenkort in het kleine mods topic in CME post ik resultaten, dan snap je wel waarom ik het progje zo nodig had :D
Pagina: 1