| Allereerst. Heb ik geen flauw idee wat er aan de hand is. Dit probleem kan aan 3 dingen liggen. Ik vermoed dat het met de netwerkconnectie te maken heeft. Ik probeer in samenwerking met PeterBroere een Edonkey server op te zetten voor een website van 'ons' (eigenlijk van hem Het probleem is dat we eerst gewoon een connectie kregen. Niks aan de hand. Maar toen opeens weg verbinding. En niet meer terug te krijgen tot nu toe Emule zegt de hele tijd het volgende: Dit lijkt me een timeout Ik ben als volgt te werk gegaan. Allereerst uiteraard Mandrake 9.2 geinstalleerd op een PII 266 Mhz. Alles is netjes door Mandrake ingesteld. Behalve de netwerkkaart. Edonkey had ik ook inmiddels aan de praat gekregen. | ||
| Mogelijkheid 1: (Dit probleem trad pas op nadat voor het eerst de verbinding wegvliel) | ||
| Na elke reboot vliegt de netwerkkaart eruit. Konqueror kan geen verbinding meer maken met Internet. De computer krijgt ook geen IP van de DHCP server (ICS). De enige oplossing die ik heb gevonden is naar het Mandrake Control Center te gaan en daar de 'wizard' opnieuw te draaien ( IP staat ingesteld als static op 192.168.0.13. Er zit hier dus iets fouts waardoor ik geen connectie gaan maken met de machine. Pingen gaat overigens prima | ||
| Mogelijkheid 2: | ||
| Ik heb hier 2 servers draaien. De Linux server en een Windows 2000 pro machine. Deze deelt internet door middel van ICS. Met ICS heb ik een poortmap gemaakt van poort 9999, die doorgestuurd wordt naar 192.168.0.13 (het ip van de linux server). Het kan altijd, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er hier iets fout zit aangezien ik hier niets aan gewijzigd heb. Ik heb de instellingen ook al een paar keer nagelopen, opnieuw geportmapt. Mag niet baten | ||
| Mogelijkheid 3: | ||
We doen gewoon iets fout met Edonkey code:
maar wat? |
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc