Woew Lex van H, erg mooi! Alleen haar borsten hangen érg laag, kijk maar eens hoe lang haar hals daar naar beneden loopt. Ze zouden wat hoger mogen eindigen.
En verder die motorhelm íets meer glas-glans... dit lijkt ondoorzichtig plastic...maar komop, waar antfucken we over! Ik vind het erg mooi. Vooral de houding van de vrouw en de gedetaileerdheid van de muziekinstallatie erachter. De draak vind ik enige vreemde trekjes bij de ogen vertonen, toe te kennen aan een zeker syndroom... of hij moet richting cycloop neigen. Verder erg goed.
Ik had graag op die hierboven van shakkie ook nog gereageerd, daar was ik ook straks mee bezig, maar ik klikte op een link in Outlook en *poef* weg was mn bericht

Shakkie: haar hoofd lijkt een platte ovale schijf, ipv. drie-dimensionaal. Misschien kun je dat iets aanpassen. Haar ene borst is iets kleiner dan de andere.
Haar arm is niet kloppend bij de elleboog. En dit vind ik jammer, ik had een hele uitleg mét links, maar ik ben alles kwijt. Mijn tip, laat iemand bij je in huis een keer in die houding zn mouw opstropen en schets dan de vorm van de spieren na. Als je een verticaal lijntje achter de deuk van de bovenarm (aan de buitenkant) zou tekenen zou het al iets realistischer lijken, maar een beetje anatomie erbij bekijken is juist extra leuk.
Haar buik is een beetje... verkrampt

maar de overgang van haar borstkas naar haar buik vind ik echt netjes en op de goede plek zitten. Het rokje en de vorm van haar kont is misschien wat hoekig, rokje wat kort (mag van mij hoor

) maar het zit vreemd. Zo ook het been. Het linkerbeen klopt goed, maar het rechterbeen zit mooi op de plek waar het fout gaat achter het linker gemoffeld. Hij maakt daar een extra 'knik' en daarna een in verhouding vrij dikke kuit. Daarentegen is de voet weer in verhouding te klein ... als je je bedenkt wat er nog in de schoen niet te zien is, is dat bar weinig.
Owja, en de hand.... maar ik durf daar niks over te zeggen, want zo teken ik ze zelf ook.
Handen zoals Lex van H ze tekent...

heb ik nog niet zo even op papier kunnen zetten!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs