[InDesign] Pallette locations naar defaults?

Pagina: 1
Acties:

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik werk alweer even met InDesign 2.0 (evenals de rest van de adobe designer collectie :)), en ik zit nu met het probleem dat mijn toolbox half buiten beeld staat. Deze staat dus met z'n titelbalk boven de rand van mijn beeld. Die toolbox is niet ergens anders aan weg te slepen/resizen/whatever. Applicatie restarten heeft, evenals de PC restarten, geen zin. Ook het hiden van dat specifieke window (window -> tools wegvinken) en weer laten zien heeft geen effect, evenals alle windows hiden (tab) en weer tonen.

Wie weet of er ergens een 'reset pallette locations' knop zit, net als in Photoshop 7? Of wordt het dan toch een re-install?

[ Voor 3% gewijzigd door HunterPro op 14-10-2003 23:55 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Pleur gewoon je preferences weg met dezelfde combi-toets-dinges als photoshop. Krijg je ze weer standaard. Weet de combi niet meer maar die staat wel bij Google. Adobe kennen is dat bij Indesign wel hetzelfde. Trouwens +2 inzichtvol dat je met Indesign werkt.

front anti QuarkXpress

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

als het op je 2e beeldscherm is, dan kun je even bij beeldschemeigenschappen je rechtermonitor tijdelijk iets hoger/lager slepen.

mijn T.net systeemspecspagina

• HunterPro
  • Niet online
RRX schreef op 14 October 2003 @ 23:59:
als het op je 2e beeldscherm is, dan kun je even bij beeldschemeigenschappen je rechtermonitor tijdelijk iets hoger/lager slepen.
LOL, daar had ik nog niet aan gedacht :D Ook +2 inzichtvol :D

Oz, jij ook bedankt, ben even aan het graven naar die toetsencombo :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

HunterPro schreef op 14 oktober 2003 @ 23:59:
[...]
Oz, jij ook bedankt, ben even aan het graven naar die toetsencombo :)
Je kunt ook gewoon je pref file wegpleuren staat ergens bij documents and settings op je OS-HD.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• HunterPro
  • Niet online
Nadat mijn desktops op alle mogelijke manieren op, onder, naast en door elkaar heen hebben gestaan is het me gelukt :) truc was even van default monitor switchen, en dan het scherm waar de toolbox op stond onder het andere scherm te zetten... het bovenkantje van de toolbox stond daarmee weer op het andere scherm :)
Pagina: 1