Hallo,
Ik zit met het volgende probleem en sta op het punt iets in de brand te steken (ben er nog niet helemaal uit wat..):
Ik heb problemen gehad met het herinstalleren van XP (corp) en ben dus flink in de settings van het bios aan het pielen geweest. Uiteindelijk bleek het een probleem met de videokaart te zijn, maar heb XP weer geinstalleerd. Echter, ik was vergeten om in het bios USB op enabled te zetten.
Geen punt, alsnog gedaan.
Maar nu start XP op, detecteerd de usb host controller, installeert de driver of wat dan ook, en hangt, muurvast.
Tja,..
Ik ben zo langzamerhand door mijn ideeen heen.
Ik heb drivers van de chipset, maar die kan ik niet installeren omdat XP al volledige ondersteuning biedt voor mijn chipset. Er is geen update beschikbaar van danwel de chipset, danwel mijn mobo dus dat schiet ook lekker op.
Het betreft:
Intel 82801BA/BAM USB Universal Host Controller - 2442
De vraag is, kan ik dat kreng nog installeren nadat XP geinstalleerd is?
Mij lukt het namelijk niet en tips zijn van harte welkom.
Specs:
MS-6523 mobo
PIV 1.9 Ghz
intel 850 pro II chipset
512 MB Rimm
Intel 82801BA/BAM USB Universal Host Controller - 2442 <--- (!)
(onboard)
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen...

(zie ook: http://www.hardwareforum.nl/viewtopic.php?p=435858#435858 )
Ik zit met het volgende probleem en sta op het punt iets in de brand te steken (ben er nog niet helemaal uit wat..):
Ik heb problemen gehad met het herinstalleren van XP (corp) en ben dus flink in de settings van het bios aan het pielen geweest. Uiteindelijk bleek het een probleem met de videokaart te zijn, maar heb XP weer geinstalleerd. Echter, ik was vergeten om in het bios USB op enabled te zetten.
Geen punt, alsnog gedaan.
Maar nu start XP op, detecteerd de usb host controller, installeert de driver of wat dan ook, en hangt, muurvast.
Tja,..
Ik ben zo langzamerhand door mijn ideeen heen.
Ik heb drivers van de chipset, maar die kan ik niet installeren omdat XP al volledige ondersteuning biedt voor mijn chipset. Er is geen update beschikbaar van danwel de chipset, danwel mijn mobo dus dat schiet ook lekker op.
Het betreft:
Intel 82801BA/BAM USB Universal Host Controller - 2442
De vraag is, kan ik dat kreng nog installeren nadat XP geinstalleerd is?
Mij lukt het namelijk niet en tips zijn van harte welkom.
Specs:
MS-6523 mobo
PIV 1.9 Ghz
intel 850 pro II chipset
512 MB Rimm
Intel 82801BA/BAM USB Universal Host Controller - 2442 <--- (!)
(onboard)
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen...
(zie ook: http://www.hardwareforum.nl/viewtopic.php?p=435858#435858 )