Toon posts:

[slot] daar zou ik wel even uitleg over willen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om het volgende topic:

[rml][ asp js] root element[/rml]

Ik dacht ondertussen wel te weten hoe het een en ander hier aan toegaat, daarom leek mij dit een nette, overzichtelijke vraag. Ik vraag me dan ook af waar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo maak je je er wel lekker makkelijk af :D Volgens mij is ook whoami degene die dat bepaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg ook niet dat ie onterecht dicht is, ik begrijp alleen de reden niet. Die zou ik graag willen weten. Ik dacht me namelijk aan het beleid te houden, maar blijkbaar denkt men er toch anders over, daarom graag uitleg, zodat ik wel een goede vraag kan stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
moet je dus mailen naar whoami :), kun je met hem daarover in discussie gaan.
whoami@tweakers.net dus

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:43:
ik zeg ook niet dat ie onterecht dicht is, ik begrijp alleen de reden niet. Die zou ik graag willen weten. Ik dacht me namelijk aan het beleid te houden, maar blijkbaar denkt men er toch anders over, daarom graag uitleg, zodat ik wel een goede vraag kan stellen
Als je iets niet begrijpt aan een slotje, dan mailen met de moderator. Wat begrijp je daar precies niet aan?

Mailen moet je vast wel kunnen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:43:
Als je een vraag over het beleid hebt, dan kun je die altijd stellen in Lieve Adjes, mocht je een opmerking of vraag hebben over een specifiek slotje, dan zul je met de moderator in conclaaf moeten gaan.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt mij toch echt vrij duidelijk waarom het topic is dicht gegaan. Je topicstart is te mager. Er zijn richtlijnen voor het openen van een topic. Daar dien je je aan te houden. Die regels zijn er niet om je te pesten maar om je te helpen. Door een uitgebreide topicstart krijgen de users een duidelijk beeld van wat het probleem is en wat je reeds zelf hebt geprobeert. Zie ook:

Wat te doen voordat je een topic opent
Een topicstart, wat moet er allemaal in staan?

Voor de rest zou ik je toch willen verzoeken, wanneer er nu nog vragen van jou kant zijn, om te mailen met de moderator die je topic heeft gesloten. Lieve Adjes is daar niet de plek voor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.