Toon posts:

Pc reboot steeds opnieuw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc van een kennis ....hij start nie meer op was de klacht ikke kijken en blijkt te klopppen.....het is zo als ie in windows komt start ie op nieuw op...dit probleem ken ik en ik geloof dat er iets in het register niet goed zit...maar weet het niet meer zeker...ken iemand effe helpen ??

Verwijderd

Volgens mij is de procedure als volgt:
Harde schijf compleet formateren en vervolgens windows opnieuw installeren. Duurt ff, maar dan heb je 'm waarschijnlijk weer aan de praat omdat de registers dan opgeruimd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas dat is op het moment geen optie...ik kan alleen op veilige modus opstarten
ik weet dat er iets in het register is maar weet nie meer wat dat is...je haalt iets weg en dan reboot de pc....wordt ook nog weleens door hackers gedaan... dit is denk ik het geval...maar zoals ik al zei ik weet nie meer waar je dit in het register kon veranderen

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
welke windows versie heb je en kun je wel werken in veilige modus ?

Verwijderd

Volgens mij is het wel zo dat als je in de veilige modus opstart je via start ->conf scherm -> software naar windows setup kunt komen. Heb je dat al geprobeerd?
Ik blijf er anders bij dat een complete reset het beste lijkt, tenzij je geen windows software ter beschikking hebt natuurlijk...
Welke versie zit er op?

Verwijderd

Topicstarter
er zit W98se op ik kreeg nu een fout melding van de hardware en dat was vxd blalalalla error in EM10K1....blijkt dit de SB Live emulator chip te zijn......hij start nu weer op ik hem er uit gehaald

• djkolk
  • Laatst online: 12-05 07:08
heb je misschien de drivers geupdated van je sblive ? heb hier ook onwijs veel problemen mee gehad, cd speler werd niet herkend in windhoos, mic-functie uitgevallen enz.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niks gedaan...is een pc van een kennis van mijn ma...ik werk in een pc zaak dus al die tering dingen komen naar mij.... hehehe maar het werkt weer...gewoon proberen

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzzz nu moet die kaart er weer in...effe sjekken wat ie dan gaat doen

Verwijderd

Als jij toch in zo'n winkel werkt, wil je dan ook eens naar mijn probleem kijken? Onder WinMe werkt mijn HP9210i ineens niet meer. Testen gaat goed, maar daarbij laatie het. Alles is geupdated, inclusief Easy creator 4.02 GLX Coupé Turbo, maar helaas pindakaas. Moet toch wat aan te doen zijn zou je zo zeggen he.

Verwijderd

Gewoon nieuwe drivers downloaden en liveware

dan zou het oopgelost moeten wezen

Verwijderd

Naar mijn beste weten heb ik de nieuwste drivers voor de brander en de Adaptec kaart geïnstalleerd, maar wat nu.

• powerman
  • Laatst online: 16:03
gewoon ff je soundblaster opnieuw installen dan doet ie het wel weer had ik ook een keer

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 december 2000 21:27 schreef Hacol het volgende:
Als jij toch in zo'n winkel werkt, wil je dan ook eens naar mijn probleem kijken? Onder WinMe werkt mijn HP9210i ineens niet meer. Testen gaat goed, maar daarbij laatie het. Alles is geupdated, inclusief Easy creator 4.02 GLX Coupé Turbo, maar helaas pindakaas. Moet toch wat aan te doen zijn zou je zo zeggen he.
Easy cd KUT er uit flikkeren en gewoon NERO 4L High output gebruiken :P
Pagina: 1