Toon posts:

c++ runtime libery error bij Tony Hawk 3 en Worms3D Demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb beetje hulp nodig, sorry voor de andere topic waarin ik weinig info gaf, maar khad toen weinig tijd om alles op te schrijven... nu ja, wat ik dus heb als prob is dat ik elke keer ik tony hawk pro skater 3 of worms 3d demo niet kan doen werken, elke keer de exe's open krijg ik een c++ runtime libery error die als volgt is:

microsoft visual c++ runtime libery

Runtime Error

Program: c:\games\worms3d\bin\Worms3D.exe

Abnormal Program Termination

bij Tony Hawk Pro Skater 3(orginele versie) heb ik hetzelfde probleem maar dan is de exe uiteraard de tony hawk 3 exe. Ik heb tony hawk al op andere pc's geprobeerd met zelfde besturingssysteem(win xp zonder service pack) en het gaf geen problemen, heb het toen op nog een andere pc geprobeerd, wat ook win xp was maar met sevice pack 1 en die ging ook daar... Worms 3D Demo werkt bij de meeste ook, naar wat ik hoor op de chats erover. Afgezien van een paar kleine errors dan...

De pc waarop ik het probeer is een ecs moederbord met een onboard amd duron 1,8ghz (k7som+), een gforce 2 32mb mx400 pci, 256mb ram. Heb de pc nog niet overklokt omdat ik nog niet gevonden heb hoe hem te overklokken aangezien ik niet direct in mijn bios een optie vind om dat te doen...

van de gforce 2 zijn de laatste nvidia drivers geinstalleerd, en van mijn moederbord de gewone drivers van mijn cd rom die erbij zat.

Kan er aub iemand helpen?

Verwijderd

op de site van worms3d :

These demos are not compatible with pre-AthlonXP processors or Microsoft Windows 98, NT

Jouw probleem dus in ieder geval met worms3d, nu alleen Tony Hawk pro skater 3 nog :P

Verwijderd

Topicstarter
uhm, maar ik heb geen athlon maar een duron... kan daar toch niet aan liggen? maar tis alleszins wel raar met tony hawk 3...

maar alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 18:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 18:40:
uhm, maar ik heb geen athlon maar een duron... kan daar toch niet aan liggen?
jawel, je hebt minimaal een amd xp cpu nodig om het te kunnen draaien :P
Jouw duron voldoet simpelweg niet aan de eisen van het spel ;)

Verwijderd

Topicstarter
kut is dat, maar tis wel raar van tony hawk 3 :s

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Ik heb hetzelfde probleem bij Worms 3D, en ik heb hier een Pentium 4 1,8 Ghz, dus dat lijkt me ook wel goed genoeg..

Home Assistant configuratie

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
voor je geforce 2 zou ik zo ie zo niet de laatste drivers pakken maar de 23.11.
die zijn voor die kaart veel beter.

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1