Toon posts:

probleem:ecc2 doet t niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk aan het grazen geweest en wou ik vandaag eens kijken in de ecc2-GUI hoeveel ik er vandaag heb gedaan. Staat er ineens dat de client niet draait. Ik start, slaat hij meteen weer uit. Ik een nieuwe eropgezet, werkt nog steeds niet. Ik krijg er een van proxy admin. Hij speciaal ingesteld voor mij. Probeer ik die die start wel maar graast voor de rest niet. Wie weet wat hier aan de hand is en kan mij ermee helpen. |:(
Ik zit bij Team_p&p en daar kunnen ze me ook niet helpen. Ze hebben me te vergeefs geholpen. Maar 1 team met kennis weet kennelijk niet genoeg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 21:37 ]

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 21:02

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Draait hij wel bij taakbeheer mee?

Vergeet [team_p&P] niet onder je ondertitel te zetten ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Gromba op 14-10-2003 21:38 ]

Gromba.nl

Verwijderd

Om wat meer info te geven: we hebben een aantal clients geprobeerd en zoals verwacht start cliclient.exe netjes. De GUI (ECC2 GUI v0.2) zegt ook netjes dat de client draait (niet als service trouwens). Je kan 'm zelfs stoppen en terug starten, da's allemaal geen probleem.
Het probleem is echter (en nu heb ik het terug over de officiele client) dat x86core niet draait volgens mijn waarde subteamgenoot hierboven, en dus dat er ook geen CPU tijd naar ECC2 gaat. De core/client genereert ook geen ecc2-109.spd bestand, wat wel verklaart waarom je verder niets in de GUI ziet denk ik... .cnt en .snt worden wel aangemaakt. De client op zich (niet de core dus) werkt verder wel prima denk ik, want toen hij vandaag online kwam flushte de client wel wat andere DPs (van de voorbije dagen, toen de client het nog wel prima deed) naar m'n proxy...
Ik weet ook niet meer wat hij nog kan proberen, want behalve een format heeft ie al zowat alles geprobeerd, tot een reinstall van de client toe. Iemand nog suggesties?

[edit]
Doet eens niet spammen jullie! *streng kijkt*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar blijft het leeg. Geen CLIclient.exe of x86core.exe. Alleen de normale bestanden die niet bij ecc2 horen draaien. 8)7

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 23:17

scorpionv

This space for rent

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je systeem, en de stabiliteit ervan. Met een oververhitte laptop had ik namelijk ook het eerste met ECC2 dergelijke problemen. Alleen kreeg ik dan tenminste nog een foutmelding dat ECC2 een uitzonderingsfout had gemaakt :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Heb je het ook al met een alternatieve core geprobeerd? Misschien helpt dat er aan

/(bb|[^b]{2})/

Verwijderd

Topicstarter
T is geen Laptop. T is een P4 met 2Ghz met windows XP erop.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 21:58 ]

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Ja, ok, dat het geen laptop is geloof ik best, maar ik probeer te vragen of je wel eens vaker last hebt van onverklaarbare problemen met die PC.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, regelmatig tijdens het rebooten loop ie vast na het herkennen van mijn cdromdrives. Maar dat is alles. Eigenlijk wel vreemd. het is sinds k mijn Adsl heb en draadloos. :X

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Werkt Prime95 wel naar behoren? Als die een paar uur aan één stuk door kan rekenen is je systeem wel stabiel. :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het probleem was al volgt.

Deamon heeft een reinstall gedaan van ECC. Daarbij heeft hij vermoedelijk de oude verwijdert, zonder de service te verwijderen. Met andere woorden, als de core wilde starten, dan zocht deze naar de oude core (die verwijdert was). We hebben het pad weer goedgezet. Dus de oude service verwijdert en er een nieuwe ingezet. Zo werkt het weer :)
[22:18] <Deamon> zeg maar dat ik een noob ben
Nee hoor. Ik kom het vaker tegen ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Tricky :)

Verwijderd

En laat dat zowat het enige zijn waar ik niet aan dacht... :X |:(

[22:19:22] <@_piranha_> _/-\o_ dual-zip _/-\o_
Pagina: 1