• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Ik heb vandaag uit kwaadheid mijn telefoon tegen de verwarming aan gegooid. Stom stom stom |:(

Nu zijn de volgende onderdelen kapot:

- In het display zitten een aantal barsten(de bescherming van het display is nog intact) Helaas heb ik helemaal geen beeld meer.
- Trilfunctie is volgens mij ook naar zijn grootje
- Het lipje dat de batterij zou moeten vastklemmen is afgebroken (batterij zit nu met een plakbandje vast)

Kan ik dit laten reparen en wat zouden de kosten ongeveer zijn. Iemand een tip waar het eventueel tegen een schappelijke prijs gerepareerd kan worden?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Volgens mij kun je beter een nieuwe foon kopen. Als je dit aan je nokia SE-dealer vertelt lacht die je vierkant uit en laat je alle kosten gewoon betalen. En die zijn niet misselijk. :/

Succes iig

[ Voor 6% gewijzigd door max op 14-10-2003 22:38 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Fire_escape schreef op 14 oktober 2003 @ 22:17:
Volgens mij kun je beter een nieuwe foon kopen. Als je dit aan je nokiadealer vertelt lacht die je vierkant uit en laat je alle kosten gewoon betalen. En die zijn niet misselijk. :/

Succes iig
Mee eens, behalve met het nokiadealer gedeelte, de T68 is een Sony-Ericsson ;)
Nieuw display + triller + nieuw framepje + uurloon zal waarschijnlijk meer kosten dan een nieuwe telefoon.
Volgens de pricewatch heb je voor 175 € alweer een nieuwe.

[ Voor 11% gewijzigd door The Bad Seed op 14-10-2003 22:23 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

149 euro bij primafoon heb je een nieuwe

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Duracell schreef op 14 October 2003 @ 22:22:
[...]

Mee eens, behalve met het nokiadealer gedeelte, de T68 is een Sony-Ericsson ;)
Nieuw display + triller + nieuw framepje + uurloon zal waarschijnlijk meer kosten dan een nieuwe telefoon.
Volgens de pricewatch heb je voor 175 € alweer een nieuwe.
eh...nokia moet natuurlijk SE zijn 8)7 8)7

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

ff Off-Topic
Lol ik zag deze topic ook al bij GSM Pagina Prikbord :P

On-Topic:
Het ziet er indd na uit dat je een nieuwe T68i moet kopen (of een andere natuurlijk)
Als je aggressief bent pak je een baksteen uit de tuin en gooi je die op je verwarming.. komt harder aan :P

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Ik heb net de phoneshop in Den Haag gebeld. Ik kan er per direct voor 69 Euro een nieuw display in laten zetten. Batterij vind ik niet nodig. Lipje om de batterij vast te houden uiteraard wel. Wel redelijk duur, maar toch nog de cheapste oplossing denk ik. Verder is het gewoon een goed toestel. Frontje is verder niet beschadigd ofzo. Het is puur het LCD-scherm zelf.

Verwijderd

Ik heb nog een t68i liggen, met een kapot toetsenbord, het display en tril doen het nog, dus als je wilt knutselen?

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 14:34:
Ik heb nog een t68i liggen, met een kapot toetsenbord, het display en tril doen het nog, dus als je wilt knutselen?
8)7 8)7 8)7 8)7

Heb ik nou net dat ding laten maken in Den Haag. Kostte me 80 Euro'tjes....lees ik ineens bovenstaand bericht. Wat had je ervoor moeten hebben? Wel tof dat je reageerde...Ik ook altijd met mijn snel snel snel acties |:(

Verwijderd

niets, ligt hier toch te verstoffen :p
Pagina: 1