Ik heb nu een dell latitude 366 met 256 mb ram. Werkt lekker alleen de videokaart niet (2,5 mb geheugen) Is het mogelijk om hier een nieuwe videokaart in te zetten? (huidige kaart: NeoMagic MagicGraph256 )
Verwijderd
ja dat moet mogelijk zijn, op internet wordt deze laptop aangeboden op internet met andere videokaarten. Denk wel dat het vrij prijzig is.
Goh, kun je misschien iets meer over dit ding vertellen?
- Wat voor CPU? (Pentium II 366?)
- zit er wel een AGP slot op, of alleen PCI sloten?
Ik heb wel een keer geprobeerd een Geforce2MX in een Pentium II 300 te zetten, maar het moederbord, een Asus P2L97 met een 440LX chipset trok dat niet goed (vastloper bij 3D modes).
Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel beters in jouw geval. Een TNT2 zou er wel in passen.
Edit: laat maar, het is dus een Laptop begrijp ik?
Ik heb wel een keer geprobeerd een Geforce2MX in een Pentium II 300 te zetten, maar het moederbord, een Asus P2L97 met een 440LX chipset trok dat niet goed (vastloper bij 3D modes).
Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel beters in jouw geval. Een TNT2 zou er wel in passen.
Edit: laat maar, het is dus een Laptop begrijp ik?
[ Voor 7% gewijzigd door budi op 14-10-2003 21:31 ]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
het is een laptopbudi schreef op 14 October 2003 @ 21:31:
Goh, kun je misschien iets meer over dit ding vertellen?
Ga eens op zoek naar de mogelijkheden. Zomaar een topic openen (zonder zelf eerst te zoeken) is namelijk niet echt de bedoeling hier. Wel kan ik ze zeggen dat het vervangen van een (intergrated?) videokaart van een laptop zeer moeilijk tot onmogelijk danwel heel erg prijzig is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()